تور روسیه: دور دوم مذاکرات استراتژیک روسیه، آمریکا سرانجام سپتامبر برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، یک منبع دیپلماتیک عالی رتبه گفت، دور دوم مذاکرات ثبات استراتژیک روسیه - آمریکا سی سپتامبر (هشتم مهرماه) در ژنو برگزار خواهد شد.

تور روسیه: دور دوم مذاکرات استراتژیک روسیه، آمریکا سرانجام سپتامبر برگزار می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، این منبع دیپلماتیک به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که دور تازه نشست در ژنو میان مقامهای روسیه و آمریکا در مورد رایزنی های ثبات استراتژیک به اواخر سپتامبر موکول شده است.

پیشتر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفته بود که دور نو مذاکرات با آمریکا درباره ثبات استراتژیک سپتامبر انجام می گردد. وزیر خارجه روسیه شرح داد: ما پیشنهاد می کنیم با آمریکایی ها چه بسا مسائل عدیده دیگر چه سلاح های استراتژیک هسته ای و چه غیرهسته ای را مورد ارزیابی و توافق قرار دهیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه توضیح داد: بعد از نشست جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در ژنو مذاکرات استراتژیک را با هم قطاران آمریکایی شروع کردیم. نشست اول برگزار گردید که مقدماتی بود. تا به امروز روی اصول اصلی توافق نکرده ایم که اساس مذاکرات بیشتر و تعیین درباره کاهش مجموعه ای خاص از سلاح ها را تشکیل خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1710

به "تور روسیه: دور دوم مذاکرات استراتژیک روسیه، آمریکا سرانجام سپتامبر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: دور دوم مذاکرات استراتژیک روسیه، آمریکا سرانجام سپتامبر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید