توضیحات صدری درباره ماجرای اسپانسر مشترک با استقلال

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست باشگاه پرسپولیس شایعه انتخاب اسپانسر مشترک برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را رد کرد.

توضیحات صدری درباره ماجرای اسپانسر مشترک با استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری در واکنش به شایعه انتخاب اسپانسر مشترک با باشگاه استقلال، گفت: در جلسه مشترکی که با وزیر ورزش و مسئولان باشگاه استقلال داشتیم، قرار شد یکسری راهکارهای اقتصادی که می تواند برای هر دو باشگاه در سطح ملی درآمدزا باشد، بین ما و باشگاه استقلال برنامه ریزی گردد. قطعا با حمایت دکتر سجادی این موضوع می تواند اتفاق خوبی برای دو تیم به لحاظ اقتصادی باشد. بعضی می گویند قرار است از اسپانسر مشترک استفاده گردد که باید بگویم این طور نیست. ما فقط در بعضی برنامه های اقتصادی می توانیم یکسری فعالیت ها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، امور مربوط به مزایده در حال برگزاری است و امکان دارد در این مزایده، شرکتی برنده گردد که اسپانسرینگ باشگاه دیگری را برعهده دارد. در این خصوص هیچ منع قانونی نداریم که یک کارگزار نتواند از دو باشگاه حمایت اقتصادی کند. اتفاقا وزیر محترم ورزش و جوانان هم از این موضوع حمایت کردند و همین که ایشان چنین جلسه ای را ترتیب دادند، نشان می دهد که نظرش روی رشد اقتصادی هر دو باشگاه مثبت است و با اینکه از باشگاه خاصی جانبداری نمی کند اما در پی راهکاری برای پیشرفت اقتصادی استقلال و پرسپولیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1733

به "توضیحات صدری درباره ماجرای اسپانسر مشترک با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات صدری درباره ماجرای اسپانسر مشترک با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید