آنالیز پرونده قضایی خشونت خانگی در رادیو

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، برنامه 99 درجه، روزهای پنجشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه در رادیو سلامت، پرونده قضایی افراد پرخاشگر ناشی از کنترل خشم را مورد آنالیز قرار می دهد.

آنالیز پرونده قضایی خشونت خانگی در رادیو

به گزارش خبرنگاران، این برنامه در قالب مجله ای با موضوع مدیریت خشم فراوری و روانه آنتن می گردد. به گفته سارا شریفی تهیه نماینده، در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، آنالیز می شوند و در خلال این آنالیز با حضور کارشناس مربوطه علت شناسی نیز می گردد. در این برنامه به مستمعین آموزش داده می گردد که چطور خشم خودشان را کنترل نمایند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

این برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم یک آن به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است، اختصاص دارد. آیتم خشم در مشت، راهکارهای کنترل خشم را آموزش می دهد. آیتم خشم و هیاهو موضوع رفتارها و هیجان های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد آنالیز قرار می دهد. برنامه 99 درجه پنجشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت پخش می گردد و پنجشنبه 26 فروردین به پرونده قضایی زن و شوهری می پردازد که دعوای سنگین و کتک کاری داشتند. کارشناس درباره علت این خشونت خانگی در برنامه صحبت می نماید.

دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس، دکتر لادن فتی و دکتر سعیده هادی کارشناسان برنامه هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1503

به "آنالیز پرونده قضایی خشونت خانگی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پرونده قضایی خشونت خانگی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید