آل کثیر چهار هفته دیگر پا به توپ می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پزشک معالج عیسی آل کثیر از پا به توپ شدن وی تا چهار هفته آینده خبر داد.

آل کثیر چهار هفته دیگر پا به توپ می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عیسی آل کثیر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در جریان دیدار برگشت با التعاون از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شد که البته تا بازی با پاختاکور با استفاده از آمپول و مسکن توانست برای تیمش به زمین برود .

برهمین اساس وی پس از بازگشت به تهران زیرنظر پزشک معالج خود به مداوا پرداخت.

این پزشک درباره آسیب دیدگی آل کثیر گفت: وی در بازی با التعاون از ناحیه انگشت پنجم پای راست خود دچار شکستگی شد اما با وجود اینکه این شدت شکستگی نیاز به شش هفته استراحت دارد. با وجود توصیه های ما فداکاری کرده و با استفاده از آمپول بی حسی به بازی ها ادامه داد . انگشت عیسی به دلیل فشار زیادی که روی آن آمده دچار تورم و عفونت شده و پس از سه هفته مداوا می تواند بازی ها را شروع کند.

وی اضافه کرد: یک مریض معمولی برای این شکستگی یک ماه و نیم درد می کشد اما باید از عیسی تشکر کرد که با تمام توان در مسابقات به زمین رفت و توانست تیم پرسپولیس را به نتیجه برساند. انگشت پنجم پای آل کثیر دو تیکه شده و برای جوش خوردن باید شش هفته در گچ می ماند اما با این وجود به بازی ها ادامه داد . منطق این بود که عیسی پس از شکستگی دیگر بازی نکند اما از جان و سلامتی اش مایه گذاشت و با کمک تیم پزشکی پرسپولیس توانست دیدارها را به سرانجام برساند.

پزشک معالج آل کثیر اعلام نمود: از همان روزی که چنین اتفاقی برای آل کثیر رخ داد با حقیقت ، پزشک پرسپولیس در تماس بودیم تا با توجه به اصرار عیسی برای بازی کردن بتواند برای تیمش به زمین برود .

وی در ادامه گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره زمان شروع تمرینات ال کثیر گفت: موضوع نگران کننده عفونت انگشت عیسی است. با یکی دو هفته استراحت در منزل و استفاده از آنتی بیوتیک، این عفونت از بین می رود اما جوش خوردن شکستگی اش نیاز به 3،4 هفته زمان دارد. پس از این مدت با فیزیوتراپی و همت خودش به تمرینات باز می گردد. البته اگر جا به جایی انگشت مقداری بیشتر بود، آل کثیر نیاز به جراحی داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1154

به "آل کثیر چهار هفته دیگر پا به توپ می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر چهار هفته دیگر پا به توپ می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید