کشتی ایران در برزخ قرار گرفته است، سخت ترین المپیک را در پیش داریم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می گردد. این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد ایران با سرمربیگری غلامرضا محمدی هم اکنون اردوی ماقبل پایانی خود را در خانه کشتی پشت سر می گذارند.

کشتی ایران در برزخ قرار گرفته است، سخت ترین المپیک را در پیش داریم

هر چند فعلا همه چیز در ظاهر طبق برنامه پیش می رود و کاروان کشتی ایران مشغول آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی است اما غلامرضا محمدی نظر متفاوتی دارد.

وی امروز در تشریح آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران به برنامه تهران ورزشی گفت: آزادکاران از دیماه سال گذشته بصورت مقطعی وارد اردوهای آماده سازی شدند و تاکنون 16 مرحله اردو برای این تیم برگزار شده است. در این مدت در تورنمنت های مختلف و همچنین رقابتهای قهرمانی آسیا هم شرکت کردیم و حالا تنها یک اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی پیش رو داریم.

وی اضافه کرد: اردوی کنونی تا روز 11 شهریور ماه ادامه دارد و سپس بچه ها برای استراحتی کوتاه به مرخصی خواهند رفت. آنها بعد از سه چهار روز دوباره وارد اردو می شوند و تا روز 26 شهریور ماه و زمان اعزام به رقابتهای جهانی در اردو خواهند بود.

محمدی در واکنش به انتشار ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: اسامی نهایی تیم ملی تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته بعد اعلام می گردد که البته به نظر من ترکیبی که روز گذشته منتشر شد نوعی برآورد است. احتمال تغییر و جابجایی در این لیست وجود دارد و هنوز هیچکس بطور قطعی ملی پوش نیست!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آخرین وضعیت مصدومیت پرویز هادی هم گفت: وضعیت این آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت کمی نگران کننده بود که ما به همین دلیل درخواست کردیم تا کمیسیون پزشکی تشکیل گردد. خوشبختانه این کمیسیون روز گذشته تشکیل شد و در نهایت به ما گفتند پرویز هادی مسئله ای برای ادامه تمرینات و حضوردر رقابتهای جهانی ندارد. امیدوارم وی در این چند روز باقیمانده تا جهانی به شرایط بهتری برسد و از هر نظر مهیای حضور در میدان گردد.

وی در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر در مورد بدهی های سنگین فدراسیون کشتی هم گفت: باید اعتراف کرد که وضعیت کشتی از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان مطلوب نیست. علیرضا دبیر اظهار داشت وضعیت کشتی قرمز است ولی به نظر من شرایط خیلی بدتر است و باید گفت کشتی در برزخ واقع شده است! به نظر من باید واقعیت ها را گفت چون کشتی ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین و پرامیدترین رشته های ورزشی در المپیک نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است. امیدوارم این مسائل اقتصادی به زودی حل گردد و این علامت سوال ما هم در مورد تداوم روند مسائل اقتصادی در آستانه رویدادهای بزرگ مثل المپیک از بین برود.

محمدی در انتها گفت: کشتی ایران یکی از سخت ترین المپیک ها را پیش رو دارد. با توجه به اینکه زمان زیادی را از دست دادیم ، روزهای سختی را در المپیک در پیش خواهیم داشت. فقط امیدوارم در همین فرصت باقیمانده هم مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 243

به "کشتی ایران در برزخ قرار گرفته است، سخت ترین المپیک را در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی ایران در برزخ قرار گرفته است، سخت ترین المپیک را در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید