دغدغه های فراوان فرهاد برای بازی با الریان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، استقلال با برد پرگل و قاطع مقابل الکویت از مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا به سلامت عبور کرد و راهی مرحله دوم و بازی با الریان قطر شد.

دغدغه های فراوان فرهاد برای بازی با الریان

به گزارش، فرهاد مجیدی و دستیارانش دغدغه های زیادی برای بازی بعدی و ملاقات های آینده در لیگ برتر دارند. فاصله کم بازی های آسیایی و لیگ برتر و خستگی بازیکنان و 4 پرواز از ایران به امارات و قطر دغدغه جدی کادرفنی است، اما این تنها مشکل استقلال نیست. یکی دیگر از دغدغه های کادرفنی استقلال، مصدومیت فرشید اسماعیلی است که پیش از بازی با الکویت در مرحله نخست پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مصدوم و البته مصدومیتش به معمای بزرگی تبدیل شده و حتی بعضی منابع خبری مصدومیت او را بهانه و غیرواقعی توصیف نموده و مدعی اند حذف او از لیست بازی با الکویت به خاطر بی انضباطی بوده است. با این حال منابع موثق و نزدیک به باشگاه از مصدومیت نسبتا جدی او خبر می دهند که ظاهرا با دریافت MRI در امارات معین شده و کادرپزشکی باشگاه استقلال نسبت به بازی کردن اسماعیلی در بازی آینده آبی ها به کادرفنی هشدار داده اند. البته این به معنای غیبت قطعی اسماعیلی در بازی با الریان قطر نیست، اما گویا مصدومیت این بازیکن به گونه ای است که اگر بازی کند، احتمال تشدید آن و دوری طولانی مدت او وجود دارد. از این رو قرار شده از او تست گرفته گردد و در صورتی که پاسخ منفی بود، او برای درمان و مداوای پای آسیب دیده اش از کاروان استقلال جدا گردد و به کلینیک باشگاه برود تا حداقل به 2 بازی حساس آینده استقلال که مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس است، برسد. البته مشکل فرهاد مجیدی فقط اسماعیلی نیست و او نگران شرایط سیاوش یزدانی مدافع میانی تیمش نیز هست که هنوز به آمادگی کامل نرسیده و استقلال در خط دفاعی با کمبود بازیکن روبرو است. حتی مصدومیت جزیی میلاد زکی پور مدافع چپ پای آبی ها در بازی با الکویت و تعویض با هرویه میلیچ هم به نگرانی های کادرفنی استقلال اضافه نموده است.

البته شکل و فرایند بازی استقلال مقابل الکویت باعث رضایت طرفداران و پیشکسوتان این تیم شده و آن ها امیدوارند شاگردان مجیدی در مصاف با تیم الریان قطر هم همین گونه بازی نمایند. بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال با تمجید از عملکرد آبی پوشان مقابل الکویت به خراسان گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم آن هم با شرایطی که این تیم پیش از بازی با آن روبرو بود و مشکل زمین تمرین و برنامه ریزی داشت و معین نبود تکلیفش برای بازی پلی آف چیست. با این حال پیروزی قاطع مقابل الکویت نتیجه کوشش و همدلی بازیکنان و کادرفنی بود و کسی نباید آن را به حساب خودش بنویسد! البته این پیشکسوت در ادامه با اشاره به بازی حساس استقلال با الریان قطر گفت: الکویت در مقایسه با الریان تیم چندان قدرتمندی نیست و در واقع حریف جدی نبود و این بازی برای استقلال حکم ملاقات تدارکاتی را داشت، اما بچه ها باید برای بازی با الریان حواس شان را جمع نمایند و با همین همت و همدلی به مصاف حریف قطری بفرایند و ان شاا... تیم با عبور از پلی آف دوم راهی مرحله گروهی گردد. پیروز قربانی دیگر پیشکسوت استقلال هم درباره عملکرد آبی ها مقابل الکویت گفت: با وجود این که در دقایق ابتدایی، بازیکنان به دلیل دور بودن از شرایط بازی ناهماهنگ بودند، اما رفته رفته بهتر شدند و نتیجه خوبی کسب کردند. اگر دقت می کردند نتیجه ای خیلی بهتر از این به دست می آوردند. آغاز کار برای استقلال خوب بود و امیدوارم مقابل الریان قطر نیز نتیجه بگیرند. وی اضافه نمود: کار هوشمندانه ای که کادر فنی انجام داد، دست نزدن به سیستم قبلی استقلال بود. بازیکنان در سیستم قبلی جا افتاده بودند و فرهاد مجیدی هوشمندانه دست به این سیستم نزد. مقابل الریان اما، استراتژی تیم باید تغییر کند و بازیکنان در خط دفاعی منظم تر بازی نمایند. الریان تیم خطرناکی است و از موقعیت ها به خوبی استفاده می نماید.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 683

به "دغدغه های فراوان فرهاد برای بازی با الریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه های فراوان فرهاد برای بازی با الریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید