ساپینتو به سیم آخر زد: فقط وعده های توخالی و دروغ شنیدم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی خود نوشت: از زمانی که تهران را ترک کردم، در ماموریت جدیدم روی کار و مسؤولیت جدیدم تمرکز کردم و هیچ وقت در خصوص استقلال صحبت نکردم جز اینکه از جو و طرفداران بزرگ تعریف کنم. در مواقع بحران، بعضی از افراد ماهیت واقعی خود را آشکار می نمایند و برای حفظ قدرت خود به دروغ های غیرقابل تصور متوسل می شوند. وقتی فشار بالا می رود، نقاب یکپارچگی آنها محو می گردد و جای خود را به سیل دروغ می دهد. هفته گذشته اظهارات امیری بود. ادعاهای دیروز کریمی در مصاحبه خود نیز شاهد تاسف بار دیگری است که پاسخ قاطعانه را می طلبد.

ساپینتو به سیم آخر زد: فقط وعده های توخالی و دروغ شنیدم

وی ادامه داد: اولاً، حقوقی که او نقل کرد یک اغراق بزرگ است. رقم واقعی مورد بحث با نماینده من بسیار بسیار بسیار دور از رقمی است که در مصاحبه فاش شد. ناامید نماینده است که خود سرپرست باشگاه چنین دروغ هایی را منتشر می نماید. بعلاوه زمان خوبی است که به یاد داشته باشید هنوز غرامتی را که با 8 ماه تاخیر و نزدیک به 2 ماه پیش کریمی به من وعده داده بود؛ دریافت ننموده ام.

سرمربی پرتغالی گفت: مهمتر از درخواست حقوق، خواسته های دیگر من بود: شرایط کاری بهتر. بازیکنان و کارکنان باید به موقع دستمزد دریافت نمایند، بازیکنان باید یک سالن بدنسازی برای تمرین داشته باشند، آنها احتیاج به 2 زمین دارند که در تمام طول سال در شرایط خوبی برای تمرین باشند، از جمله به یک مکان ریکاوری بعد از بازی احتیاج دارند. من حتی یک پاسخ هم از کریمی دریافت نکردم. نه حتی یک متاسفم یا سپاسگزارم. هیچ چیز. فقط وعده های توخالی و دروغ.

ساپینتو نوشت: بگذارید صریح بگویم؛ من نه 200 هزار یورو اضافی درخواست کردم و نه قراردادی 3 ساله. از حجم دروغ های کریمی شوکه شده ام.قول هایی در خصوص تمدید قرارداد داده شد. وعده هایی که هرگز محقق نشد. درخواست من یک قرارداد 2 ساله ساده و یک افزایش دستمزد اندک بود. نه کمتر، نه بیشتر. یکی از آرزوهای اصلی ما این بود که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم، این تنها چیزی است که همواره می خواستم. همان لیگ قهرمانان آسیا که به علت عدم پرداخت از سوی همین اعضای هیات مدیره به مربی قبلی از آن حذف شدیم. چرا پرداخت ها یکی دو هفته بعد از سرپرستی او انجام شد و قبل از اینکه کریمی معاون باشگاه بود، پرداخت ها انجام نشد؟ با وجود ناملایمات، ما با هم به چیز قابل توجهی دست یافتیم و برای اولین بار در 75 سال سوپرکاپ را بدست آوردیم - گواهی بر انعطاف پذیری و فداکاری جمعی ما. ما فزونین خط حمله لیگ را داشتیم و در طول فصل، فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم.با این حال، ذکر این نکته لازم است که سفر ما بدون موانع نبود. ما باید با 12 امتیازی که به شکلی مشکوک از استقلال گرفته می شد مبارزه می کردیم - 12 امتیازی که باعث قهرمانی ما می شد. شرایط مربوط به باخت ما در فینال جام حذفی برای همه کسانی که از نزدیک درگیر بودند، روشن بود.

سرمربی سابق استقلال گفت: کریمی می گوید من مقصر باخت در ملاقات فینال جام حذفی هستم - آیا به خاطر کارت قرمزی بود که با بازیکنانم گلی را جشن گرفتم؟ تعویض های خوبی انجام دادیم که منجر به گل تساوی شد، اما 2 مصدومیت باعث شد تا بتوانیم با 2 تعویض دیگر به تیم یاری کنیم. در نهایت، نتیجه به علت فزونی تاکتیکی حریف رخ نداد - این رخ داد زیرا این فوتبال است و نمی توان همه چیز را کنترل کرد. مهمتر از آن، زمانی که من احتیاج به دفاع داشتم، هیات مدیره کجا بود؟ مدیریت کجا بود؟ چرا نامه رسمی به فدراسیون نوشته نشد تا علت برکناری من را خواهان شوند؟ تا امروز نمی دانم چرا در این مسابقه اخراج شدم و کریمی هرگز اهمیتی به این موضوع نداد. چرا؟ و بعد از سرزنش من به طرفداران می گوید که می خواهد قراردادم را تمدید کند؟ دروغ، دروغ و دروغ های بیشتر.در 3 ماه گذشته پیشنهادهای زیادی برای جدایی از باشگاه دریافت کردم - از جمله علاقه 2 باشگاه در ایران - اما به احترام استقلال که همواره اولویت اصلی من بود، هرگز به هیچ یک از آنها گوش نکردم. تصمیم نهایی زمانی گرفته شد که متوجه شدم اعضای هیات مدیره تغییر نخواهند کرد. با این حساب و رفتاری که کریمی در مذاکرات مدام گفته بود، دیگر نتوانستم در استقلال ادامه دهم.

ساپینتو نوشت: من از پیشبرد مراحل قانونی خودداری نموده ام اما با توجه به این اظهارات، نمی توانم با این هیات مذاکره کنم. دروغ های کریمی - مردی بدون سابقه فوتبالی - ثابت شده است، این مردی نیست که با حسن نیت عمل کند. این مدیریت، شایسته استقلال نیست. طرفداران و بازیکنان شایسته مدیر بهتری هستند. من همواره حرفه ای بودن خود را حفظ نموده ام و رابطه خود را با شما طرفداران، در بالاترین احترام حفظ نموده ام. ایده استفاده از شما برای اعمال فشار نه تنها نادرست است، بلکه عمیقاً بی احترامی به پیوند ماست.اکنون زمان تمرکز بر آینده فرا رسیده است. فصل پیش رو برای استقلال سرنوشت ساز است. من باشگاه را تشویق می کنم که با پشتکار آماده گردد و وحدت و احترام را تقویت کند. بیایید به عشق مشترک خود به این باشگاه بزرگ احترام بگذاریم و با شور و شوق خود برای فوتبال به جلو حرکت کنیم. این مسیر پیش روی استقلال است.امیدوارم این شرایط را روشن کند. بسیار شاد نماینده است که می بینم درک کردید که من هرگز باشگاه را رها نکردم، به عهدم مبنی بر اینکه هرگز از این تیم دست نکشم و این سفر را تا آخر انجام دهم، حتی بدون دریافت غرامت مناسب، عمل کردم.از حمایت مداوم شما سپاسگزارم - این برای من یک جهان معنا دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2179

به "ساپینتو به سیم آخر زد: فقط وعده های توخالی و دروغ شنیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو به سیم آخر زد: فقط وعده های توخالی و دروغ شنیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید