طراحی نمای ساختمان ویلایی: گفت وگوی پاشینیان و علی اف درباره حل و فصل بلند مدت مناقشه قره باغ

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نخست وزیر ارمنستان در جریان کنفرانس ویدئویی با رئیس جمهوری آذربایجان که با میانجیگری رئیس شورای اروپا برگزار گردید، بر اهمیت حل و فصل درازمدت مناقشه قره باغ و انعقاد پیمان صلح بین دو کشور تأکید کرد.

طراحی نمای ساختمان ویلایی: گفت وگوی پاشینیان و علی اف درباره حل و فصل بلند مدت مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در اواسط ماه دسامبر سال 2021 (اواخر آذر ماه گذشته) در ملاقات با شارل میشل رئیس شورای اروپا در بروکسل، آمادگی دو کشور برای متعهد بودن به تحقق کامل توافقات سه جانبه مربوط به 9 نوامبر سال 2020 و 11 ژانویه سال 2021 بین رهبران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره برقراری آتش بس در منطقه قره باغ را مورد تأیید قرار داده و این اقدام را برای حل و فصل مسائل در منطقه مهم ارزیابی کردند.

رئیس جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان بعلاوه موافقت نموده بودند تا مذاکرات دوجانبه برای احیای ارتباطات حمل و نقلی در منطقه قفقاز جنوبی و مشخص خطوط مرزی بین دو کشور را شروع نمایند.

در این رابطه خبرگزاری نووستی گزارش داد، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، در جریان کنفرانس ویدئویی روز آدینه خود با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان بر اهمیت حل و فصل مناقشه قره باغ و انعقاد پیمان صلح بین دو کشور تاکید نمود.

طبق اطلاعات دفتر مطبوعاتی دولت ارمنستان، نخست وزیر پاشینیان در این مذاکرات که بصورت آنلاین صورت گرفت، بر ضرورت حل و فصل بلندمدت مناقشه قره باغ کوهستانی با میانجیگری روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا و بعلاوه بر لزوم انعقاد توافقنامه صلح بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان تأکید کرد.

مذاکرات رهبران دو کشور با میانجیگری و حضور امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و شارل میشل رئیس شورای اروپا برگزار گردید که در جریان آن، طرفین در مورد فرایند اوضاع کنونی در منطقه قفقاز جنوبی، حل و فصل مسائل انسانی موجود و بعلاوه کاهش تنش در مرزهای مشترک ارمنستان و آذربایجان گفتگو کردند.

اتحادیه اروپا پیش از این آمادگی خود برای یاری به جمهوری آذربایجان و ارمنستان به منظور مشخص خطوط مرزی بین دو کشور را اعلام و قبول نموده بود تا کارشناسان و گروه رایزنی به منظور ارائه یاری های فنی به باکو و ایروان اعزام کند.

الهام علی اف و نیکول پاشینیان نیز موافقت کردند که مذاکرات دوجانبه برای مشخص مرزهای ملی دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان را شروع نموده و گام های مشخصی در این رابطه بردارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1943

به "طراحی نمای ساختمان ویلایی: گفت وگوی پاشینیان و علی اف درباره حل و فصل بلند مدت مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ساختمان ویلایی: گفت وگوی پاشینیان و علی اف درباره حل و فصل بلند مدت مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید