کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن تأمین می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن تأمین می شود.

کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن تأمین می شود

سید موسی خادمی امروز در جلسه ستاد لرستانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: تیمی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی، صمت و دادستانی به صورت مستمر بر بازار کالاهای اولیه مانند الکل، ژل بهداشتی و ماسک و کالاهای ثانویه مانند گوشت، مرغ و میوه نظارت داشته باشند و در صورت برخورد با تخلفات احتمالی به دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

وی با اشاره به ضرورت آموزش و عملیات ضدعفونی محیط های اداری، مدیران دستگاه های اجرایی را به انجام این اقدامات بر اساس دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی مکلف کرد.

استاندار لرستان شرح داد: ضدعفونی و پاکسازی فضاهای عمومی شهری توسط شهرداری های سطح استان و مناطق روستایی با همکاری اداره کل دامپزشکی و دهیاران انجام شود.

خادمی با بیان این نکته که داروخانه های متخلف پلمپ خواهند شد، مطرح نمود: شهرداری های استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ارائه پیام ها و تبلیغات محیطی در خصوص بیماری کرونا اقدامات لازم در سطح شهرستان های استان به عمل آورند.

وی از تلاش ها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی تقدیر و این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 733

به "کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن تأمین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اولیه مورد نیاز مردم در سریع ترین زمان ممکن تأمین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید