مجلس الجزایر خواستار تغییرات در کابینه شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نمایندگان مجلس الجزایر با اشاره به عملکرد ضعیف دولت این کشور خواستار انجام تغییرات در دولت الجزیره شدند.

مجلس الجزایر خواستار تغییرات در کابینه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه الخبر الیومی، نمایندگان مجلس الجزایر در نشست اخیر خود خواستار انجام ترمیم فوری دولت و برکناری وزیران صنعت، منابع آب، جوانان و ورزش این کشور شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نمایندگان مجلس با اشاره به بستری شدن عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در یکی از بیمارستان های آلمان به دلیل ابتلای به ویروس کرونا گفتند: به محض بازگشت رئیس جمهور به کشور دولت باید فوری به انجام تعدیل اقدام کند.

یکی از نمایندگان مجلس قانون گذاری الجزایر با متهم کردن دولت این کشور به ناتوانی در مهار بحران اقتصادی اجتماعی الجزایر گفت: این دولت ناتوان ترین دولت در تاریخ کشور است. عملکرد منفی بیشتر وزیران از عملکرد مثبت آنان افزو ن تر است.

حکیم بری با اشاره به مشارکت نکردن مردم الجزایر در همه پرسی اصلاحات قانون اساسی گفت: باید مجلس این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

وی شرح داد: مردم با مشارکت نکردن در این همه پرسی دولت را به دلیل دروغ هایی که به آنان گفته بود، مجازات کردند.

این نماینده که وابسته به حزب اسلامگرای جامعه صلح است، گفت: نتیجه همه پرسی نشان داد، شکاف عمیقی بین مردم و حاکمیت وجود دارد.

نمایندگان مجلس الجزایر دولت این کشور را به سوءمدیریت مسائل اقتصادی و بازگشت الجزایر ی ها به کشور متهم کردند. این الجزایری ها به د لیل محدودیت کرونایی در خارج از کشور گرفتار شده بودند.

تخلف در اداره صندوق تعاون کشاورزی، ناتوانی در ایجاد فرصت های شغلی جدید، بحران نقدینگی و نبود زیرساخت های لازم بهداشتی در سایه شیوع ویروس کرونا از جمله مواردی بود که نمایندگان از آنها به عنوان ناتوانی دولت یاد کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1223

به "مجلس الجزایر خواستار تغییرات در کابینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس الجزایر خواستار تغییرات در کابینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید