نمونه چینی سایبرتراک نیامده فراوری شد!، عکس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شرکت IAT Automotive Technology یک شرکت مشاوره است که به خودروسازان در طراحی و توسعه وسایل نقلیه یاری می نماید؛ اخیرا نیز این شرکت در طراحی پیکاپ گیگا T-Mad چینی نقش داشته است.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده فراوری شد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این پیکاپ تقریباً 17 سانتی متر پهن تر و 12 سانتی متر بلندتر از پیکاپ سایبرتراک تسلا است. به نظر می رسد کسی سعی نموده است هامر H1 را برای عصر نو بازتولید کند. از سپر جلو گرفته تا کابین بدون پنجره و ظاهر آن شباهت زیادی به خودروی هامر h1 دارد. این غول چینی اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانجو نمایش داده شد.

درهای این خودرو بدون ستون است و شامل یک پلکان دو پله ای است.

راننده در جلو و وسط خودرو می نشیند. فرمان این خودرو از روی تسلا کپی برداری شده است و البته همه کنترل ها تقریباً به وسیله صفحه نمایش های غول پیکر قابل دسترسی هستند.

سنسورهای روی سقف و جاهای دیگر برای ایجاد استقلال کامل در نظر گرفته شده است. اینها، درست بالای جایی که یک ستون B قرار می گیرد، LIDAR دید متقابل با محاسبات ابری را فراهم می نماید. چه به وسیله انسان و چه با ماشین، دو میزان بسته باتری در نظر گرفته شده است که می تواند 373 یا 497 مایل برد داشته باشد.

این مگاماشین 5 سرنشین است؛ هر کدام از صندلی ها به وسیله یک پایه پشتیبانی می شوند. صندلی جلو می تواند 180 درجه بچرخد، در حالی که دو صندلی در وسط می توانند 90 درجه به سمت مرکز بچرخند تا یک گودال مکالمه ایجاد نمایند.

شیشه عقب با شیب تند بر روی یک جفت میله فلزی ظاهر می گردد تا کابین را تهویه کند.

با بالارفتن شیشه عقب، صندلی نیمکت عقب می تواند به سمت عقب به داخل تخت بچرخد. این یک تجربه رانندگی شبه سوبارو-برات را برای هر کسی که به قد بلندی داشته باشد فراهم می نماید.

منبع: motortrend

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • ترکیب مجذوب کننده شاسی بلند و ون / ماشین متفاوت کیا/ عکس

  • دارندگان این خودروی قدیمی میلیاردر شدند!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2214

به "نمونه چینی سایبرتراک نیامده فراوری شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه چینی سایبرتراک نیامده فراوری شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید