تور چین ارزان: آکواریوم های چین

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، جاذبه های آبی چین

اگر در فصل گرما و تابستان به کشور چین سفر کردید سعی کنید حتما بازدید از یکی از پارکهای آبی را در برنامه سفرتان بگنجانید. البته این کشور از لحاظ پارک های آبی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد اما به شدت در حال رقابت با کشورهای معروف این حوزه می باشد. در این مطلبجاذبه های آبی این کشور را برای تان توصیف می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور چین ارزان: آکواریوم های چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پارک (Chimelong Ocean Kingdom)

این پارک در سال 2014 در Zhuhai ساخته شده است رسما بزرگترین آکواریوم جهان را در اختیار دارد و در حال حاضر با بزرگترین پارک های آبی جهان رقابت می نماید. با اینکه مراحل ساخت این پارک هنوز به طور کامل به اتمام نرسیده است اما در همین شرایط، بیستمین پارک پر بازدید جهان بوده و سالانه 6 میلیون بازدید نماینده را از آن خود دارد. طبق گزارشها TripAdvisorاین پارک محبوب ترین مکان جهانگردی Zhuhai در سال 2016 بوده است. در این پارک تنگ نمایش کوسه نهنگ و بزرگترین شیشه آکواریوم جهان (40 متر در 8 متر) در دسترس می باشد. این تنگ در کتاب گینس به عنوان بزرگترین تنگ جهان به ثبت رسیده است.

آکواریوم شانگهای (Shanghai Aquarium)

آکواریوم شانگهای دارای یکی از ده تنگ بزرگ جهان با ظرفیت یک میلیون گالن آب می باشد. این پارک بعلاوه یک تونل زیر آبی به طول 155 دارد و در حال حاضر طولانی ترین تونل زیر آبی جهان به شمار می رود. در این راهرو یک پیاده روی متحرک وجود دارد و شما می توانید به راحتی روی آن ایستاده و از تماشای شنای ماهی ها و کوسه ها لذت ببرید. این پارک در نزدیکی Oriental Pearl TV Tower شانگهای واقع شده است. با استفاده از مترو می توان به راحتی به این محل دسترسی پیدا کرد. در اطراف محله شانگهای، جاذبه ها و تماشای های زیادی وجود دارد و شما می توانید در کنار بازدید از این پارک از دیگر نقاط تماشای شانگهای نیز تماشا کنید. این پارک مشتمل بر هشت بخش آسیا، آمریکای جنوبی، استرالیا، آفریقا، آبهای سرد، منطقه قطبی و اعماق اقیانوس می باشد.

آکواریوم پکن

جهانگردان خارجی تور چین، به آکواریوم پکن نیز بسیار علاقه دارند. این آکواریوم از بزرگترین آکواریوم های چین بوده و در قسمت پشتی باغ وحش پکن، نزدیک مرکز نمایشگاهی پکن و سیاره نمای پکن (Planetarium) قرار گرفته است. به گفته TripAdvisor در سال 2016 این آکواریوم از جمله 50 فعالیت محبوب جهانگردان در شهر پکن بوده است. این آکواریوم به چندین قسمت یعنی جنگل های بارانی، برکه قابل لمس، حلقه زیر دریا، اسکله کوسه، سالن ماهی خاویار چینی، خلیج دلفین- نهنگ و سینمای دریایی دسته بندی می گردد. برای رسیدن به این آکواریوم ابتدا باید وارد باغ وحش پکن شد و پس از گذر از باغ وحش و پرداخت ورودی جداگانه، وارد آکواریوم شد.

پارکDalian Shengya Ocean World

یکی از طولانی ترین تونل های شفاف زیر آب آسیا در این پارک قرار گرفته است. جهانگرد ها می توانند به وسیله یک پیاده روی متحرک از میان تونل عبور نموده و به تماشای ماهی ها، کوسه ها و دیگر موجودات دریایی بنشینند. در این نمایش ها که از تماشای ترین ویژگی های این پارک است، مربیان به کوسه ها غذا داده و با آنها شنا می نمایند.

پارک اقیانوس، هنگ کنگ

این پارک محبوب ترین پارک چین بر اساس تعداد بازدیدنماینده است که 7.5 میلیون جهانگرد را در سال جذب خود نموده و به عنوان سیزدهمین پارک آبی پر بازدید در جهان رتبه بندی شده است. جوان ترها این پارک را به خاطر سواری ها و حیواناتش دوست دارند. این پارک در آن سوی قله Victoria واقع شده است. از آن جایی که این پارک به مکان های جهانگردی هنگ کنگ مانند Peak و Aberdeen نزدیک است و دسترسی به آن نیز آسان می باشد، چندین سال پیاپی است که بازدیدنمایندگانش بیشتر از Chimelong شده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور چین ارزان: آکواریوم های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: آکواریوم های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید