10 مقصد تراز اول باور نکردنی در پرو

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کشور متناقض پرو دارای طبیعت بکر و باور نکردنی است که دارای به جای مانده خرابه های باستانی، دست ساخته های بشر و شهرهای مدرن است. ما، ده تا از دیدنی های کشور پرو را در این هفته انتخاب نموده ایم که با این مطالعه این ده مکان های دیدنی کشور پرو، قطعا شما یک فرصت برای بازدید از پرو برای خود در نظر خواهید گرفت! پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از جاذبه های گردشگری پرو بدانیم.

10 مقصد تراز اول باور نکردنی در پرو

10) پاراکاس

پاراکاس یک مقصد محبوب و ازمکان های دیدنی کشور پرو در میان ماجراجویان و سیاحان است. در طول تور به نازکا شما میتوانید با موتور چهارچرخ کویر را درنوردید و با قایق در ساحل گشتی بزنید و با هواپیما در طول تور به نازاکا سفر کنید. این ساحل، اگر در پی تعطیلاتی آرامش بخش هستید این ساحل شما را به خود جذب خواهد نمود. پاراکاس، طعم خوب یک سفر را برای شما ماندگار میکند.

9) مسیر نازکا

مسیر اسرارآمیز در صحرا به وسیله مردم نازکا از 100 سال قبل از میلاد تا 800 سال بعداز میلاد بر کویر نقش بسته است. در خرابه های شهر و مراسم تشریفاتی تمدن نازاکا و زیر ساخت های زیرزمینی که آن را پشت سر می گذاریم میتوان فرهنگ پیشرفته این منطقه را دید. در این منطقه میتوان مارمولک ها، پرنده ها، میمون ها، عنکبوت ها، ماهی ها، نهنگ ها، کوسه ها و موجودات دیگر را دید که هنوز وجود دارند.

8) پارک ملی اوآسکاران

پارک ملی اوآسکاران از دیدنی های کشور پرو؛ شامل کوه های کوردیلرا بلانکا میباشد که به وسیله یونسکو به عنوان میراث دنیای ثبت شده است. این پارک نقطه عطفی برای کوهنوردی و تماشای حیواناتی از گونه های مختلف در معرض خطر انقراض است که در این پارک وجود دارند. از جمله فعالیت های محبوب در این پارک کوهنوردی، اسب سواری، سفرهای باستان شناسی، معرفی نقاشی های باستانی در غارها و ... است.

7) آبشار گوکتا کاتاراکس

پارک ملی اوآسکاران شامل کوه های کوردیلرا بلانکا میباشد که به وسیله یونسکو به عنوان میراث دنیای ثبت شده است. این پارک نقطه عطفی برای کوهنوردی و تماشای حیواناتی از گونه های مختلف در معرض خطر انقراض است که در این پارک وجود دارند. از جمله فعالیت های محبوب در این پارک کوهنوردی، اسب سواری، سفرهای باستان شناسی، معرفی نقاشی های باستانی در غارها و ... است.

6) کولپ

این شهر باستانی با قلعه ای با شکوه در قرن 6 میلادی ساخته شده است و با فرهنگ چاچاپویا مرتبط است. صدها ساختمان که به خوبی محافظت شده اند بر روی این تپه واقع شده است و از دره آتکابامبا بخوبی قابل مشاهده است. شما میتوانید با استفاده از اتوبوس یا ماشین از چاچاپویاس به این مکان زیبا سفر کنید.

5) دریاچه تیتیکاکا

بر اساس بلندترین کوهستان آند، تیتیکاکا بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی است. این دریاچه خانه صدها گونه از آبزیان و پرندگان است. علاوه بر این، مردم اروس نیز در اینجا ساکن شدند. در حقیقت آنها پیروز شدند سازههای مصنوعی شناور در جزایر را ساخته و در آنجا زندگی نمایند. گردشگری خوبی که در آنجا پیشرفته سبب شده بسیاری از امکانات و تورها جهت بازدید از این منطقه فراهم گردد.

4) لیما

این شهر بعنوان مرکز کشور در سواحل اقیانوس آرام شناخته میگردد و چشم اندازهای هیجان انگیز شهری زیبایی منظره ها طبیعی را دوچندان میکند. علاوه بر منظره ها شگفت انگیز اقیانوس، شما میتوانید از منظره ها زیبای رودخانه ها و دره های اطراف نیز استفاده کنید. لیما، بعلاوه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا است که در اواسط قرن شانزدهم تاسیس شده است. لیما ترکیبی زیبا از دیدار طبیعت با فرهنگ انسانی است و پیشنهاد میکنیم حتما در سفر به پرو حتی اگر برای یک بار هم شده آن را بازدید کنید.

3) پارک ملی مانو

این پارک بخشی از آمازون است که با تنوع زیستی قابل توجهی، به وسیله یونسکو حفاظت می گردد. بیشتر تماشاگران برای تماشای پرنده هایی که گونه های بیشتر آنها در آمریکای شمالی وجود دارد به این پارک می آیند. در اینجا می توانید سفرهای هیجان انگیز جنگل را با راهنماهایی از کوسکو تجربه کنید.

2) آرته سون راجو

این کوه به واسطه شکل هرمی اش معروف و مشهور است و در کوه های منطقه انکاش یافت می گردد. بعضی معتقدند که کوه جزء نمادهای برترین تصاویر، نمایش داده شده است. کوهنوردان بواسطه چند مسیر همزمان که منجر به صعود می گردد اغلب جذب اینجا می شوند. برترین زمان برای رفتن به این کوه فصل تابستان است.

1) ماچو پیچو

این بنای تاریخی مشهور از زیباترین جاذبه های گردشگری پرو، در کوه های آند و در کنار جنگل های گرمسیری واقع شده است. شهر اینکا به معنای قله قدیمی در کچوا است و برجسته ترین بنای تاریخی مشهور روی کرهی زمین است. دلیل رونق این شهر، پنهان شدن آن از دید دشمنان بود و این موضوع با چنان رمز و رازی همراه است که باعث هیجان کسانی است که به این شهر سفر مینمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2106

به "10 مقصد تراز اول باور نکردنی در پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد تراز اول باور نکردنی در پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید