مقاله: تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار چیست؟

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تعبیر تماشا ستاره آبی در خواب نشانه فرصت های تازه و اتفاقات خوب و رضایت بخش است.

مقاله: تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار چیست؟

تعبیر تماشا ستاره خاموش در خواب نشانه مرگ و از دست دادن کسی است که او را بسیار دوست دارید. این خواب بعلاوه، عدم انگیزه و انرژی برای جنگیدن است.

اگر در خواب دیدید که ستاره ها را می شمارید تعبیرش این است که فردی می خواهد با همکاری دوستانش به شما آسیب بزند و شما را تضعیف کند. این کار ممکن است به از دست دادن کارتان بیانجامد. مراقب فریب های احتمالی باشید و جلوی خرابکاری آنان را هر چه زودتر بگیرید.

جابر مغربی گوید: اگر بیند که از جمله ستارگان یک ستاره در برابر وی آشفته و متحیر گشت و در کنار او افتاد، دلیل که او را فرزند عزیز و گرامی در وجود آید. اگر بیند که ستاره طالع در منزل خویش است، دلیل کند که نسلش زیاده شود. ابراهیم کرمانی گوید:

آنلی بیتون می گوید: تماشا ستارگان کم سو یا سرخ در خواب، نشانة روبرو شدن با دردسر و بدبختی است.

ستاره قرمز در خواب نشانه بی توجهی دیگران نسبت به شما و بدشانسی و بدبختی است.

منبع مقاله: تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار چیست؟

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1753

به "مقاله: تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار چیست؟"

1 دیدگاه

سایه 14 آذر 1400

سلام.من خواب دیدم که مادرم پنهانی باشوهرم صحبت می‌کند واز او می‌خواهد که پولی راکه به خواهرم داده ایم را ازاو( یعنی مادرم) پس بگیریم باحالتی طعنه مانند که انگار توقع دارد قیدپول را بزنیم.( در بیداری پولی به خواهرم نداده ایم) من هم ازاینکه از من مخفی می‌کنند حرف زدنشون رو،عصبانی میشوم و یکسری حرف هایی که مدتهاست رو دلم مونده به مادرم بازگو میکنم. همسرم ناراحت میشه و طرف مادرمو میگیره.منم بهش میگم ناراحتی میتونی برای همیشه بری.اونم میگه اگه یه بار دیگه بگی حتما میرم. منم میرم تو اتاق و به طرز وحشتناکی ضجه میزنم وبدون اشک گریه میکنم ولی همسرم هیچ اعتنای نمیکنن انگار اصلا من وجود ندارم

پاسخ به سایه
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید