مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیمارانی کرونایی با یکصد تخت بستری در دو سالن مجهز شد.

مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شد

براساس اعلام علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان اضافه کرد: 50 تخت ویژه زنان و 50 تخت نیز ویژه مردان در دو سالن مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای بیماران کرونایی مثبت که احتیاج به مراقبت خاص ندارند و بدحال نیستند در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه، فردا این دو سالن آماده پذیرش بیماران است، اظهار کرد: بیمارانی به پنج مرداد منتقل می شوند که طبق تشخیص پزشک متخصص باید دوران نقاهت را بگذرانند و امکان قرنطینه در منزل به خاطر انتشار کرونا ویروس برای آنان ممکن نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان خوانساری اراک ویژه بیماران کرونایی است که بدحال تر هستند و احتیاج به مراقبت های ویژه جهت درمان دارند.

دکتر جمالیان اضافه کرد: نیروی درمانی و پرستار در این مجموعه ورزشی از بیمارستان های اراک و نیز نیروهای جهادی و داوطلب تامین شده است تا به بیماران مبتلا خدمات ارائه نمایند.

وی، با قدردانی از همکاری رییس سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: مجددا از مردم درخواست می گردد از تردد غیر ضروری خودداری نموده و با ماندن در منزل امکان کنترل را به بخش درمان استان بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 777

به "مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید