طرح محوطه سازی ویلا: راه اندازی کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: برای مدیریت بهتر بیماری کرونا، کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی راه اندازی شد.

طرح محوطه سازی ویلا: راه اندازی کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران اهواز - کرامت جاودان زاده گفت: موارد بستری ناشی از کووید 19 در بیمارستان از دو هفته گذشته تا به امروز افزایش یافته است.

او از راه چاره های اصلی کنترل بیماری کرونا به افزایش پوشش واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خودداری از برگزاری تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اشاره نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک با اشاره به پوشش واکسیناسیون در گروه های مختلف خواهان مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه در امر واکسیناسیون شد.

در ادامه فرماندار باغملک بر استمرار بازرسی های مشترک ادارات از مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی و کارگاه های خویش فرما به منظور تقویت نکات بهداشتی تاکید نمود.

فرج الهی با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی به لحاظ رنگ بندی، فعالیت مراکز آموزشی شامل مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه را غیر حضوری گفت.

جلسه ستاد کرونای شهرستان باغملک به ریاست فرج اللهی فرماندار و مشارکت مدیران و مسئولین نهاد های مختلف در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ی

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1946

به "طرح محوطه سازی ویلا: راه اندازی کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرح محوطه سازی ویلا: راه اندازی کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح محوطه سازی ویلا: راه اندازی کلینیک بیماران حاد تنفسی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید