سالانه 12 هزار انگلیسی بر اثر اشتباهات پزشکان و قصور پرستاران جان خود را از دست می دهند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: وزیر بهداشت انگلیس اذعان کرد که ماهانه به طور میانگین حدود یک هزار انگلیسی بر اثر اشتباهات پزشکی یا قصور پرستاران قربانی شده و بدون علت دیگری جان خود را از دست می دهند، وی وعده داد از هرگونه افشاگری در این زمینه حمایت کند.

سالانه 12 هزار انگلیسی بر اثر اشتباهات پزشکان و قصور پرستاران جان خود را از دست می دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس رایگان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جرمی هانت، وزیر بهداشت انگلیس در تبادل نظر با نشریه تلگراف اذعان کرد که هر ماهه حدود 1000 بیمار انگلیسی به خاطر اشتباهات کارکنان بیمارستان های نظام خدمات سلامت ملی این کشور جان خود را از دست می دهند. وی همزمان با اعلام این آمار مرگ و میر، از انجام اصلاحات اساسی برای سرانجام بخشیدن به فرهنگ مخفی کاری که جان بیماران را به خطر می اندازد، اطلاع داد.

وی در تبادل نظر با تلگراف از طرح خود برای کاهش نرخ مرگ و میر به وسیله آنالیز نمونه آماری 2 هزار نفره از افرادی که طی سال در بیمارستان های این کشور جان خود را از دست می دهند، اطلاع داد.

وزیر بهداشت انگلیس همچنین وعده داد از افشاگرانی که در خصوص مراقبت های پزشکی و بهداشتی ضعیف سخن بگویند، حمایت کند.

هانت در این تبادل نظر بیان کرد که داده های حاصل از بعضی مطالعات بیانگر این است که از بین مرگ و میرهای اتفاق افتاده در بیمارستان ها نظام خدمات سلامت ملی این کشور، 12 هزار مورد ناشی از اشتباهات پزشکی و ناکامی در مراقبت مناسب از بیماران است.

وی اضافه نمود که اصلاحاتی برای تغییر فرهنگ خدمات بهداشت و سلامتی طراحی شده است، و از خطوط هوایی و صنایع هسته ای که توانسته اند سطح ایمنی خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشند، درس هایی فرا گرفته خواهد شد.

وزیر بهداشت انگلیس اضافه نمود که نظام سلامت ملی این کشور نیازمند الگو گیری و یادگیری از دیگر صنایع است، تا این اطمینان حاصل گردد که خطرات شناسایی شده و مورد اغماض قرار نگیرند.

به گفته وی، در سال 1970، سالانه شاهد 2 هزار تلفات در سوانح هوایی بوده ایم، اما این صنعت متوجه شد که اگر مردم از سفر با هواپیما دچار ترس شوند، کسب و کار خود را از دست خواهند داد. در حال حاضر میزان تلفات جهانی به 500 نفر کاهش یافته است، آن هم در حالی که میزان مسافرت های هوایی 9 برابر شده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 678

به "سالانه 12 هزار انگلیسی بر اثر اشتباهات پزشکان و قصور پرستاران جان خود را از دست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه 12 هزار انگلیسی بر اثر اشتباهات پزشکان و قصور پرستاران جان خود را از دست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید