رشد 25 درصدی منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران
به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران در 4 ماهه نخست امسال 25 درصد رشد ثبت کرد و با کامل شدن ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری این بخش، موفقیت بانک در این بخش با رشد بیشتری همراه خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، عضو هیئت مدیره این بانک با اعلام این خبر اضافه نمود: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه حل های بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی سازی شده برای پاسخگویی به احتیاج های ویژه مشتریان ارزش آفرین، از حدود 10 ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک نهاده شد و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعاً 36 درصد رشد داشته که 25 درصد آن مربوط به 4 ماه نخست سال جاری بوده است. مقایسه این روند با سایر بانک ها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آن ها را به خود جلب کند.
وی بعلاوه از تخصیص 10 مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک اطلاع داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت میکنند و به صورت تمام وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاوره های مالی و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راه اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده های نزدیک بسیاری از خدمات مورد احتیاج مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
منبع: فرارو