علت خط خوردن مهدی قائدی و احمد نوراللهی از فهرست شباب الاهلی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نشریه اماراتی با بیان نقاط قوت شباب الاهلی در چند بازی گذشته در لیگ قهرمانان آسیا علت خط خوردن دو بازیکن ایرانی تیم را بیان نمود.

علت خط خوردن مهدی قائدی و احمد نوراللهی از فهرست شباب الاهلی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان در دو بازی اخیر تیمشان از فهرست شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022 خط خوردند.

کنار رفتن همزمان دو بازیکن ایرانی از فهرست آسیایی شباب الاهلی باعث شده تا شایعات زیادی درباره آینده این دو بازیکن ملی پوش ایرانی مطرح گردد.

نشریه الاتحاد امارات امروز در گزارشی به ملاقات آخر شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد خوزستان پرداخت و دلایل خط خوردن قائدی و نوراللهی را بیان نمود.

طبق گزارش این رسانه اماراتی مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به علت درخشش عمر عبدالرحمن ستاره اماراتی در ترکیب تیم و درخشش کارتابیا هافبک آرژانتینی که 5 گل تا اینجای رقابت ها به ثمر رسانده و درخشش اولسن نروژی در خط حمله ترجیح داده از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.

درخشش عمر عبدالرحمن و کارتابیا در خط میانی باعث شده تا نوراللهی جایی در خط میانی نداشته باشد و در خط حمله نیز توماس اولسن باعث شده تا قائدی جایی در خط حمله تیم نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1988

به "علت خط خوردن مهدی قائدی و احمد نوراللهی از فهرست شباب الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت خط خوردن مهدی قائدی و احمد نوراللهی از فهرست شباب الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید