جلسه اضطراری تاثیری در رای AFC ندارد، این نشستها برای دلخوشی است!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، غلامرضا فتح آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان بحث تازه ای نیست. چندین سال است که شرایط سرخابی ها خوب نیست، مدیریت غلط و اینکه فکر کنیم AFC با ما کنار خواهد آمد باعث شده تا این اتفاق تلخ برای فوتبال ما رخ دهد. در سالهای گذشته اشتباهات مدیریتی و نبود مدیران با تجربه باعث شد فوتبال ما لطمه های زیادی بخورد.

جلسه اضطراری تاثیری در رای AFC ندارد، این نشستها برای دلخوشی است!

مهاجم پیشین استقلال اضافه نمود: در چند سال گذشته بارها شاهد بسته شدن پنجره جابجایی تیم های ایرانی بودیم اما باز هم این موضوع برای ما درس عبرت نشد و هر بار با گرفتن بازیکنان بی کیفیت و ندادن پول های کلان به آنها باعث شکایت این بازیکنان به فیفا بودیم که منجر به بسته شدن پنجره جابجایی تیم های ایرانی می شد. حالا هم با ضعف مدیریت هایی که داریم دو تیم بزرگ کشورمان در حال از دست دادن لیگ قهرمانان هستند و هیچکس هم نمی تواند کاری برای آنها انجام دهد.

فتح آبادی در خصوص جلسات اضطراری که این چند روز برگزار شده است توضیح داد: این گونه جلسه ها باید چند ماه پیش برگزار می شد. حالا که شرایط سخت شده مرتب می شنویم که مسئولان فوتبال در حال برگزاری جلسه هستند. البته این گونه جلسات تاثیری در رای AFC نخواهد داشت و آنها طبق قانون عمل می نمایند. این جلسات برای طرفداران دو تیم به نوعی دلخوشی است. هر چند که آنها هم می دانند این نشست ها بی فایده است.

وی در خصوص پیروزی استقلال برابر شهر خودرو در لیگ برتر هم گفت: استقلال این فصل زیاد نوسان داشته است و باید این نوسان را از بین ببرد. خط دفاعی تیم در این فصل کاملاً هماهنگ شده است. دروازه بان این تیم آماده است و دریافت دو گل در 11 بازی نشان می دهد که نقش گابریل پین مربی ایتالیایی چقدر در عملکرد خط دفاع تاثیرگذار بوده است. در خط هافبک با اینکه مهدی پور روز به روز بهتر می گردد اما هنوز خلاء یک بازیکن خلاق و بازی ساز در کنار مهدی پور به چشم می خورد. در خط حمله هم بالاخره شاهد گلزنی مهاجم خارجی این تیم بودیم که نقدها زیادی از او می گردد. گلزنی مهدی پور بسیار او را از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داده است و امیدوارم بتواند این فرایند را تداوم ببخشد.

وی در خصوص ملاقات روز چهارشنبه آبی پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یک تیم کاملاً حرفه ای است. این تیم ساختار و امکانات بالایی برای آموزش بازیکنان جوان دارد. جواد نکونام سرمربی این تیم سال ها در تیم ملی و لیگ اسپانیا حضور داشته و از تجربه بالایی برخوردار است. جدال فولاد و استقلال همواره مجذوب کننده است. آبی ها می خواهند با برد مقابل این تیم صدرنشینی خود را تداوم ببخشند و می دانند که شرایط فولاد از لحاظ تجربه و بازیکن با شهر خودرو تفاوت های بسیاری دارد. بنابراین باید تمرینات منظمی تا ملاقات برابر فولاد داشته و این تیم را به خوبی بررسی نمایند تا به یک برد دیگر دست پیدا نموده و بعلاوه صدرنشین باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1859

به "جلسه اضطراری تاثیری در رای AFC ندارد، این نشستها برای دلخوشی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه اضطراری تاثیری در رای AFC ندارد، این نشستها برای دلخوشی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید