مهاجری: به دنبال این هستیم که تیمی قدرتمند ببندیم، هنوز با باشگاه های حرفه ای آسیا فاصله داریم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که مسئولان باشگاه پدیده به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد هستند.

مهاجری: به دنبال این هستیم که تیمی قدرتمند ببندیم، هنوز با باشگاه های حرفه ای آسیا فاصله داریم

برای سفر با هزینه سفر به پوکت با هواپیما همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا مهاجری در حاشیه برگزاری دوره پیشرفت مربیان لیگ رجحان در جمع خبرنگاران گفت: این کلاس هایی که ما در آن شرکت داریم دو مرحله ای است. مرحله اول آن به مسائل بدنسازی اختصاص دارد و در مرحله بعد در خصوص مسائل فنی صحبت خواهد شد. مدرس AFC فرد بادانشی است و تجربیات خود را در اختیار ما مربیان قرار می دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: حسن دیگر این کلاس حضور مربیان لیگ رجحان در کنار یکدیگر است. مربیان می توانند با هم اندیشی و گفتگو به بالا بردن دانش یکدیگر یاری نمایند و این خودش یک امتیاز بزرگ است و می تواند به فوتبال باشگاهی ما یاری کند.

مهاجری درباره صحبت هایی که درباره انحلال باشگاه نفت تهران که یک باشگاه خصوصی است مطرح می گردد، یادآور شد: چه باشگاه خصوصی و چه دولتی مسائل خاص خود را دارند. البته باشگاه های دولتی این حسن را دارند که مورد حمایت دولت قرار می گیرند، اما آنها هم برای پرداخت دستمزد مربیان و بازیکنان خود با مشکل روبرو اند. شما اگر نگاه کنید بیشتر باشگاه های ما به اعضای تیم خود بدهکارند و از امکانات سخت افزاری نیز محروم هستند. با این شرایط ما نمی توانیم خود را به باشگاه های سطح اول آسیا که از لحاظ امکانات در شرایط خوبی هستند برسانیم و این برای آینده فوتبال ما خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به تمدید قراردادش با باشگاه پدیده مطرح نمود: من اخیراً قراردادم را با باشگاه پدیده تمدید کردم و در حال حاضر در حال آنالیز نقاط ضعف و قوت خود هستیم تا بتوانیم در فصل جابجایی بازیکنان مدنظر خود را جذب نموده و با تیم قدرتمند راهی لیگ هفدهم شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 606

به "مهاجری: به دنبال این هستیم که تیمی قدرتمند ببندیم، هنوز با باشگاه های حرفه ای آسیا فاصله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: به دنبال این هستیم که تیمی قدرتمند ببندیم، هنوز با باشگاه های حرفه ای آسیا فاصله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید