خبرنگاران مراکز 16 ساعته بندر ماهشهر سه نوبته شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اهواز-خبرنگاران- سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: با همکاری بهداشت و درمان شرکت نفت، مراکز خدمات سرپایی 16 ساعته از امروز شنبه به صورت سه نوبته در بندر ماهشهر آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی و شهروندان هستند.

خبرنگاران مراکز 16 ساعته بندر ماهشهر سه نوبته شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فریدون بندری شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: در روزهای گذشته، تعداد تخت های بیمارستانی اشغال شده توسط مبتلایان به کرونا در بندر ماهشهر فرایند افزایشی داشته که با توجه به این موضوع، نیاز به ایجاد ظرفیت جدید برای پذیرش بیماران کرونایی وجود داشت.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، شب گذشته نشستی اضطراری با حضور جمعی از مدیران شهرستان برگزار و راهکارهایی برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در بندر ماهشهر ارائه و بررسی شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: در این نشست، 2محل برای شرایط اضطراری احتمالی در نظر گرفته شد که امیدواریم با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس، مجبور به استفاده از این مکان ها نشویم.

بندری در ارتباط با ازدحام جمعیت در مراکز خدمات سرپایی 16 ساعته گفت: مراکز 16 ساعته به صورت دو نوبت فعال بود که این موضوع سبب ازدحام جمعیت شد و امکان انتقال بیماری را افزایش می داد.

رییس ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده و با همکاری بهداشت و درمان شرکت نفت، این مراکز از امروز به صورت سه نوبت در بندر ماهشهر آماده خدمات رسانی به شهفرایندان هستند.

بندری همچنین در ارتباط با پهلوگیری کشتی های برزیلی در بندر امام خمینی (ره) و احتمال شیوع واریانت برزیلی کرونا بیان نمود: در بررسی های اجرا شده معین شد اتباع برزیلی به خوبی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و هیچگونه تماسی با اتباع ایرانی ندارند.

15 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز کرونایی هستند واز امروز محدودیت 10 روزه کرونا در استان عملیاتی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران مراکز 16 ساعته بندر ماهشهر سه نوبته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز 16 ساعته بندر ماهشهر سه نوبته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید