حمد بن جاسم: تشدید حملات یمن علیه عربستان در چارچوب مقدمات پایان جنگ است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نخست وزیر سابق قطر گفت که تشدید حملات یمنی ها علیه عربستان سعودی در راستای مقدمه سازی برای انجام مذاکرات جهت انتها دادن به جنگ یمن است.

حمد بن جاسم: تشدید حملات یمن علیه عربستان در چارچوب مقدمات پایان جنگ است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حمد بن جاسم نخست وزیر قطر در صفحه توئیتر خود با اشاره به افزایش حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی به خاک سعودی گفت: این مشخص است که تشدید حملات حوثی ها به عربستان با هدف زمینه سازی برای انجام مذاکرات به منظور خاتمه دادن به جنگ یمن صورت می گیرد.

بن جاسم همچنین مدعی شد که این موضوع به مذاکرات احتمالی ایران و آمریکا درباره توافق هسته ای مرتبط است.

حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی به خاک عربستان چند روزی است که به شدت افزایش یافته و بارها مراکز مهم و حساس نظامی سعودی به خصوص در جنوب این کشور مورد هدف قرار گرفته است.

در تازه ترین حملات یمنی ها به عربستان، یک هدف حساس نظامی در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان را منهدم شده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفته که یگان موشکی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه گفت که نیروهای یمنی یک هدف حساس نظامی در فرودگاه بین المللی ابها را با استفاده از یک فروند موشک بالستیک جدید منهدم کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه تأکید کرد که هدف قرار دادن عربستان پاسخی مشروع و طبیعی به ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی و محاصره یمن از سوی آنهاست.

پیشتر محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به المیادین گفته بود که ما حملات خود را به عمق عربستان تشدید خواهیم کرد و با تشدید حملات آنها از طریق تشدید حملات خودمان مقابل خواهیم نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1450

به "حمد بن جاسم: تشدید حملات یمن علیه عربستان در چارچوب مقدمات پایان جنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمد بن جاسم: تشدید حملات یمن علیه عربستان در چارچوب مقدمات پایان جنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید