ارائه بخش چهارم از مستندات قطر براى میزبانى جام ملت هاى آسیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سفیر قطر در مالزى روز گذشته با حضور در مقر AFC بخش چهارم مستندات مربوطه را پیش از مهلت مقرر ارائه داد.

ارائه بخش چهارم از مستندات قطر براى میزبانى جام ملت هاى آسیا

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، قطر به عنوان نخستین نامزد میزبانى رقابت‌هاى جام ملت‌هاى آسیا در سال 2027 با ارائه بخش چهارم مستندات و الزامات میزبانى آخرین مرحله تکمیل درخواست رسمى خود را پیش از سایر نامزدها به خاتمه رساند.

در این بخش کلیه تعهدات، اطلاعات مرتبط و الزامات مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور برگزارى مسابقات جام ملت‌ها در سال 2027 طبق جدول زمان بندى AFC ذکر شده است.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود که گام نهایى قطر در تکمیل درخواست میزبانى نشان‌دهنده تعهد این کشور به انجام اقدامات و ایجاد شرایط مىرد نظر AFC بوده و قطر با توجه با بالاترین استانداردهاى برگزارى مسابقات از تجارب خودش در میزبانى از رویدادهایى همچون لیگ قهرمانان آسیا و زیرساخت‌هاى ارزشمند جام دنیاى بهره خواهد برد.

شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر در این خصوص گفت: قطر براى برگزارى نوزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌ها با استفاده از کلیه ظرفیت‌هاى موجود در این بخش آماده خواهد بود و زیرساخت‌هاى مدرن برگزارى جام دنیاى همچون شبکه حمل و نقل و ارتباطات، مترو و امکانات اقامتى از جمله هتل‌هاى استاندارد نیز شرایط مورد احتیاج جهت برگزارى این رویداد را فراهم خواهد ساخت.

وى اضافه نمود: کوشش کردیم پرونده کاملى منطبق با کلیه معیارهاى مورد نظر AFC آماده کنیم و آماده برگزارى این مسابقات در بالاترین سطح استانداردهاى بین‌المللى هستیم.

پنج کشور قطر، عربستان، ایران، ازبکستان و هند نامزدهاى کسب میزبانى مسابقات جام ملت‌هاى آسیا در سال 2 27 به شمار مى‌روند که تا به امروز تنها کشور قطر پیش از موعد مقرر AFC پیروز به تکمیل مستندات و پرونده میزبانى از این رقابت‌ها شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1234

به "ارائه بخش چهارم از مستندات قطر براى میزبانى جام ملت هاى آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بخش چهارم از مستندات قطر براى میزبانى جام ملت هاى آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید