کوشش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت های نمایشگاه بین المللی فارس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز کوشش می نماید تا با یاری به نمایشگاه بین المللی فارس، ظرفیت های بسیار زیاد آن را فعال کند.

کوشش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت های نمایشگاه بین المللی فارس

محمدحسن اسدی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت با اشاره به نقش بی بدیل نمایشگاه ها در سراسر جهان TJ: نمایشگاه ها معمولا محلی برای توافقات، تفاهمات و قرارداد های قابل توجهی هستند که در آن مبادله و منعقد می گردد.

او با قدردانی از اقدامات مدیریت نمایشگاه بین المللی فارس و حمایت مجموعه استانداری فارس از نمایشگاه، گفت: نمایشگاه بین المللی فارس نیز تبدیل به محلی برای توافقات و تفاهمات بزرگ گردد.

شهردار منتخب شیراز گفت: شهرداری شیراز کوشش می نماید تا با یاری به نمایشگاه بین المللی فارس، ظرفیت های بسیار زیاد آن را فعال کند.

اسدی بعلاوه با تصریح بر جایگاه امروزه نفت و گاز و پتروشیمی که علی رغم پیشرفت صنعت و تکنولوژی هنوز جایگزین لازم و قابل توجهی برای آن پیدا نکرده ایم، گفت: با توجه به اینکه استان فارس و جنوب کشور محل اصلی استخراج نفت و گاز هست، آمادگی خود را در شهرداری شیراز برای همکاری با این حوزه در ابعاد اداری و امکانات و تفرج گاه ها اعلام می کنیم.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، 21 تا 24 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز برقرار است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2055

به "کوشش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت های نمایشگاه بین المللی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت های نمایشگاه بین المللی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید