اپلیکیشنی که تاریخ تولد را یادآوری می نماید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شاید بعضی رفتارها به نظر بی اهمیت جلوه کند، ولی به طور حتم ، بی نهایت به مستحکم شدن رابطه ها یاری خواهد نمود! یکی از نکاتی که می توانیم به افراد زندگی مان نشان دهیم چقدر برایمان اهمیت دارند، تبریک بعضی مناست های مهم است، از یادآور تولد گرفته تا یادآوری مناسبت های تقویمی!

اپلیکیشنی که تاریخ تولد را یادآوری می نماید

بی تردید، بعضی از افراد در زندگی ما نقش پررنگ و ارزشمندی دارند و سالروز تولدشان برایمان بی نهایت گرانقدر است؛ اما اصلا دور از ذهن نیست اگر به دلیل شلوغی ها و تنش های روزمره، چنین روزی از یادمان برود! اما اصلا دلواپس نباشید! یادمه کنارتان است تا با یادآوری یادمه، هر استرسِ فراموشی را از شما دور کند؛ چراکه یادمه، یک تقویم یادآوری یادمه هوشمند است که تمام روزهای مهم زندگی شما را به یاد خواهد داشت و شما را نیز از آن مطلع خواهد ساخت!

یادآوری یادمه چه کاری برایتان انجام می دهد؟

یادآوری یادمه، یک یادآور است که می داند ازدحام روزمرگی ها ممکن است شما را در فراموشی گم کند و از آنجا که بر مبنای یادآوری فرهنگ مهر و مهرورزی بنا شده است، کوشش دارد که بهترین روزهای شما را برایتان زیباتر بسازد؛ از این رو ، بستری را برایتان فراهم آورده تا بتوانید سالروزهای مهم، مانند سالروز تولد عزیزانتان یا افرادی که برایتان ارزشمند هستند را به آن ها تبریک بگویید.

یادآوری تولد یادمه چگونه عمل می نماید ؟

بی شک افراد زیادی دور و بر شما قرار دارند که دلتان می خواهد حتما سالروز تولدشان را به آن ها تبریک بگویید و اصلا دلتان نمی خواهد چنین روزی را از یاد ببرید. برای اینکه روز مورد نظر را حتما به خاطر بسپارید، ابتدا وارد سایت یادمه می شوید و در آن ثبت نام می کنید؛ سپس تاریخ تولد و یا مربوطه را انتخاب و اطلاعات شخص مورد نظرتان را وارد می کنید تا در روز تعیین، پیغام تبریک شما برایش ارسال گردد. نکتۀ قابل ذکر اینکه می توانید به چند صورت ارسال پیغام را تنظیم کنید. در یادمه ، شما این امکان را دارید که هم فقط برای شخص مورد نظرتان تبریک ارسال کنید و هم از یادآور یادمه بخواهید تاریخ مورد نظر را فقط به شما یادآوری کند یا بخواهید که پیغام مربوطه را در روز خاص مد نظرتان، برای شخص مربوطه ارسال کند و به شما نیز اطلاع بدهد که پیغام مربوطه فرستاده شده است.

پیغام های تبریک تولد یادمه

در یادآوری یادمه، دو نوع پیغام می توانید برای کسی که دوستش دارید ارسال کنید. در روش اول می توانید از پیغام های پیشنهادی خود یادمه، یک پیغام انتخاب (تا سقف تعیینی رایگان و پس از آن، پرداخت هزینه ای اندک) و برای فرد مورد نظرتان ارسال کنید؛ همچنین یادمه این بستر را برایتان فراهم آورده است تا در ستونی خاص، پیغام دلخواه خود را با زبان و احساسات درونی تان بنویسید و در تاریخ مد نظر برای فرد مورد علاقه تان ارسال کنید. برای انتخاب این ستون ، هزینۀ اندکی پرداخت خواهد نمود.

اپلیکیشن یادمه

از آنجا که یادمه تمام توان خود را به کار بسته که فرهنگ مهربانی را گسترش دهد و هیچ جایی برای امکان فراموشی باقی نگذارد، اپلیکیشن یادمه را نیز ایجاد نموده است. اپلیکیشن یادمه یک زنگ هشدار دائمی و یک یادآور همیشگی است که ذهن هوشمند شما باقی می ماند و اجازه نمی دهد که مهم ترین روزهای زندگی تان را از یاد ببرید. با اپلیکیشن یادمه تمام روزهای مهم زندگی شما یادآوری خواهد شد.

در آخر

زندگی، سرشار از اتفاقات غیرقابل منتظره است و امکان دارد در این شلوغی ها، بسیاری از لحظات را از ما بگیرد و در همان شلوغی ها جا بگذرد! یادمان باشد با همین یادآوری های کوچک است که قلب هایمان به هم نزدیک تر خواهد شد و می توانیم به یکدیگر نشان دهیم که چقدر برای هم ارزشمندیم . یادتان باشد گاهی برای نشان دادن محبت خود به افرا د زندگی مان، نیازی نیست که کارهای عجیب و غریبی بکنیم، بلکه گاهی یک پیغام مهرانگیز ، یک جملۀ عاشقانه ، یک دوستت دارم جاافتاده، می تواند جادو کند و قلب طرفمان را از شادی و هیجان بلرزاند! یادمان باشد گاهی فقط بیان چند کلمه می تواند گره های رابطه مان را محکم تر سازد. انسان ها به محبت زنده اند و واژه ها نیز ساحره ای برای بیشتر نگه داشتن این زنده ماندن! با یادمه این حلقه های وابستگی را تنگ تر و محکم تر کنید و هیچ روز مهمی را از یاد نبرید. یادمه یادشه !

یادمه، سبزی لحظات شما را یادشه و مانایی و ماندگاری را برایتان آرزومند است!

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1258

به "اپلیکیشنی که تاریخ تولد را یادآوری می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپلیکیشنی که تاریخ تولد را یادآوری می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که تاریخ تولد را یادآوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید