اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان قم تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مراسم تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نوروز 1398 برگزار گردید.

اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی قم در این مراسم که در کاروانسرای تاریخی پاسنگان برگزار گردید گفت: آن چه در نوروز 1398 رخ داد، وجود همدلی، همکاری و تعامل بسیار مثبت و سازنده بین عوامل ستاد اداره کل با سایر دستگاه های اجرایی استان و فعالان بخش خصوصی بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم ادامه داد: در راستای خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت مسافران در ایام نوروز تشدید بازدیدهای نظارتی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان نهاده شد که در مجموع 988 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری قم صورت گرفت.

او در این مراسم اضافه کرد: از 27 اسفند تا خاتمه روز 16 فروردین ماه اقامت بیش از 768 هزار مسافر نوروزی در استان قم اسکان یافتند که تمام مراکز اقامتی رسمی استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها با همه ظرفیت خود آماده پذیرش زائران و مسافران نوروزی بوده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در این مراسم همچنین از افزایش 25درصدی مسافران نوروزی در اماکن رسمی تحت نظارت این اداره کل در ایام نوروز 98 در مقایسه با مدت مشابه سال 97 اطلاع داد.

یزدانی ضمن تشکر از تمام همکاران ستاد اجرایی خدمات سفر توضیح داد: موفقیت ما جز در سایه صبر و حوصله خانواده های محترم همکاران امکان پذیر نبود و این ایثار و از خودگذشتگی با پاداش مادی قابل جبران نیست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 252

به "اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان قم تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان قم تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید