تور مالزی ارزان: سرآشپز مشهور مالزی در آشپزخانه ایرانی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، گروه مستندساز مالزیایی در ادامه سفرش به ایران، سراغ آشپزخانه یکی از #هتل های پنج ستاره #تهران رفت تا سرآشپز معروف مالزیایی روش پخت چند غذای ایرانی را به مردم کشورش معرفی کند.

تور مالزی ارزان: سرآشپز مشهور مالزی در آشپزخانه ایرانی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش دنیای سفر به نقل از خبرگزاری ایسنا، مراسم آشپزی مشترک بین سرآشپز ایرانیِ یکی از هتل های تهران و شف وان سرآشپز معروف مالزی اجرا شد و انگیزه آن نشان دادن فرهنگ خوراک ایرانی در عین تعامل فرهنگی بین دو ملت، در قالب مستندی به مردم مالزی است که قرار شده در ماه رمضان از یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور پخش گردد.

به تصویر کشیدن فرهنگ غذایی و روش تهیه خوراک ایرانی به وسیله این گروه مستندساز در ادامه تور آشناسازی آن ها با ایران که بیشتر متمرکز بر گردشگری خوراک و سوغات و صنایع دستی است، انجام شده است. روابط عمومی معاونت گردشگری اظهار داشت که تجربه آشپزی شف وان قرار است در شهرهای اصفهان و شیراز نیز ادامه داشته باشد.

سرآشپز مشهور مالزی در آشپزخانه ایرانی

تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری برنامه ریزی شده است. این گروه از پنج شنبه چهارم اسفندماه وارد تهران شده اند و سفر آن ها قرار است تا 19 اسفندماه ادامه داشته باشد.

این گروه مستندساز تا به امروز بعضی جاذبه های گردشگری ورزشی، تجاری، تاریخی و فرهنگی استان های تهران و البرز را دیده اند و بنا بر اعلام دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی مستند ساخته شده به وسیله این گروه در شبکه تلویزیونی آسترو مالزی و چند شبکه تلویزیونی دیگر از جنوب شرق آسیا در ماه رمضان پخش خواهد شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1918

به "تور مالزی ارزان: سرآشپز مشهور مالزی در آشپزخانه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: سرآشپز مشهور مالزی در آشپزخانه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید