اردوی تیم های ملی تکواندو تا انتها فروردین ماه تعطیل است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، با اعلام رئیس سازمان تیم های ملی، اردوی ملی پوشان مرد، زن و پاراتکواندو تا خاتمه فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

اردوی تیم های ملی تکواندو تا انتها فروردین ماه تعطیل است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم های ملی مردان، زنان و پاراتکواندو که 23 اسفند ماه به سرانجام رسید تا سرانجام فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

آرش فرهادیان، رئیس سازمان تیم های ملی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاص کشور به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی، اردوهای تیم های ملی تا سرانجام فروردین ماه سال جاری همچنان تعطیل است. ان شاءالله در فرصت مناسب جلسه ای با حضور ریاست فدراسیون تکواندو و کادرفنی تیم ها برگزار و درباره زمان آغاز اردوها تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است؛ در بخش تکواندو و پاراتکواندوی مردان ایران پیروز به کسب چهار سهمیه شده اند که با تعویق یک ساله بازی های المپیک و پارالمپیک، مسابقات قهرمانی آسیا مهمترین رویداد پیش رو تکواندوکاران کشورمان است. پیش از این تاریخ برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا را اردیبهشت ماه اعلام کرده اند، اما با شیوع کرونا در سراسر جهان مشخص نیست که در تاریخ اعلامی شرایط برگزاری مهیا شود. همچنین تیم ملی دختران نیز مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک (خردادماه) را در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 836

به "اردوی تیم های ملی تکواندو تا انتها فروردین ماه تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم های ملی تکواندو تا انتها فروردین ماه تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید