امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کشتی گیر کشورمان گفت: سه اردوی آماده سازی داشتیم که خدا را شکر از هر کدام از اردو ها توانستیم برای برطرف نقاط ضعف و قوت خود تمام استفاده را داشته باشیم و به نحو احسن از این اردو ها در مسابقات آسیایی استفاده کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیرحسین عبدولی قهرمان وزن 110 کیلوگرم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در رشته فرنگی در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه رقیبان با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شده بودند که با دعای خیر مردم توانستم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: سه اردوی آماده سازی داشتیم که خدا را شکر از هر کدام از اردو ها توانستیم برای رفع نقاط ضعف و قوت خود تمام استفاده را داشته باشیم و به نحو احسن از این اردو ها در مسابقات آسیایی استفاده کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

عبدولی اضافه کرد: حریفان خوبی داشتم که حریف اولم کشتی گیر چین بود و توانستم با نتیجه عالی 8 بر صفر شکست دهم و در کشتی دوم کشتی گیر هند را شکست دادم و در فینال نیز توانستم بر کشتی گیر قزاقستان غلبه کنم و مدال طلا را از آن خود کنم.

این کشتی گیر اهل اندیمشک استان خوزستان گفت: مسابقات آسیایی مقدمه ای برای حضور در مسابقات جهانی بود که ایرادات فنی خود را رفع کنم و با تمام قوا در مسابقات جهانی حاضر شوم و انشاالله بتوانم خوش رنگ ترین مدال را برای مردم عزیزم کسب کنم.

وی اضافه کرد: قدردان زحمات مربیان سازنده ام آقایان مهرزاد و مهرداد اسفندیاری هستم که انشاالله بتوانم در مسابقات جهانی نیز نتیجه خوبی بگیرم و با کسب مدال طلا ذره ای از زحماتشان را جبران کنم بعلاوه از آقای محسن سوریان واقعاً تشکر میکنم که در این مدت به بنده خیلی یاری کرد که در مسابقات آسیایی طلا بگیرم.

قهرمان وزن 110 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: از آنجاییکه برادر بزرگترم سعید تنها عنوان دار جهانی و المپیک استان خوزستان است راه را برای ما هموارتر کرد و می توان گفت سعید در مقطع زمانی تعیین الهام بخش بیشتر کشتی استان خوزستان بود و خدا را شکر می کنم که الگوی همه ماست و همین موضوع باعث شد تا برترین نتیجه را کسب کنم.

عبدولی با بیان اینکه هدفم کسب عنوان قهرمانی المپیک است، اضافه کرد: بنده آخرین عضو خانواده عبدولی هستم بعلاوه با قاطعیت می گویم که پدر ما پشتوانه خیلی محکمی برای همه ما بود و واقعا اگر پدرم نبود شاید هیچ کدام از ما به کشتی نمی آمدیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2175

به "امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین عبدولی: به نحو احسن از اردوهای آماده سازی استفاده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید