شروع ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیغام نور

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس دانشگاه پیغام نور استان اردبیل گفت: ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیغام نور براساس سوابق تحصیلی ازامروز شروع شده است.

شروع ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیغام نور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران،محمد فداییان اظهار کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است، منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 5 مردادماه امسال شروع و در روز یکشنبه دوم شهریور ماه انتها می یابد.

وی اضافه کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه کامل دفترچه، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان اردبیل با بیان اینکه 13 مرکز و واحد دانشگاه پیغام نور در سطح استان فعال هستند، بیان نمود: در این مراکز و واحد ها رشته های مختلف دانشگاهی ارائه می گردد که ثبت نام اولیه دانشجویان در این مراکز و واحد ها انجام می گردد.

وی مطرح کرد: دانشگاه پیغام نور تسهیلات و شرایط خوبی را برای انتقال دانشجویان از سایر مراکز و واحد ها به محل سکونت دانشجو در نظر گرفته است.

فداییان گفت: انتخاب واحد در مه ماه خواهد بود و کلاس های دانشگاه نیز چه به صورت مجازی و چه به صورت ترکیبی و حضوری از مهر ماه انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1059

به "شروع ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید