آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان به 19 میلیون نفر نزدیک شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به مرز 19 میلیون نزدیک شده است.

آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان به 19 میلیون نفر نزدیک شد

به گزارش خبرنگاران، تا کنون 18,842,691 تن مبتلا و 707,345 تن بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهده می کنید. تصاویر و منابع از سایت ورد اُ میترز آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می نماید که برای دیدن آن اینجا کلیک کنید.

نگاهی به آمار 30 کشور آلوده جهان

در تازه ترین موضع گیری های رئیس جمهور آمریکا وی بار دیگر انجام تست های زیاد را باعث شیوع گسترده ویروس کرونا دانسته است. وی که با آکسیوس تبادل نظر می کرد در مورد آمار بالای جان باختگان نیز گفت: آنها در حال مرگ هستند، اما این بدان معنا نیست که ما آنچه را می توانیم، انجام نمی دهیم. تا جایی که بتوان اوضاع را کنترل کرد، تحت کنترل است.

به گزارش ان بی سی نیوز آنالیز های جدید در آمریکا نشان داد که بیماری کووید 19 هر 80 ثانیه یک آمریکایی را می کشد و این به معنای سرعت دریافت مرگ ناشی از این ویروس در ایالات متحده است.

به گزارش کلینیکال ترایالز، وزارت دفاع روسیه 42 روز پس از تزریق واکسن کرونای خود به داوطلبان خاطرنشان کرد: بار دیگر این افراد مورد کنترل قرار دریافتد حال تمامی آنها خوب است و هیچ مسئله ای دیده نمی گردد. مطابق برنامه، 42 روز پس از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، آنها برای آنالیز های پزشکی به بیمارستان بوردنکو بازگشتند.

با همه گیری ویروس کرونا، برزیل به شدت ضربه خورده است و علاوه بر اینکه دولت برزیل در مهار کرونا ناموفق عمل نموده است، حالا ساختار مالی بخش های خصوصی بسیاری از شرکت های عظیم برزیل دچار بحران بی سابقه رکود و در آستانه ورشکستی هستند. کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

شمار مبتلایان به کرونا در هند نیز به شدت رو به افزایش است و این کشور در رتبه سوم خطرناک ترین کشورها از نظر تعداد مبتلایان به کرونا واقع شده است. به گزارش تریبون هزاران تن از افراد مبتلا به کرونا در هند پس از آزمایش ابتلا به این ویروس، با دادن نام و آدرس اشتباه به متولیان آزمایشگاه ها پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

آمار لحظه ای مبتلایان به ویروس کرونا را ببیند/ آمریکا همچنان در صدر واقع شده است

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به 18 میلیون نفر نزدیک شد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به 16میلیون و 800هزار نزدیک شد

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1063

به "آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان به 19 میلیون نفر نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان به 19 میلیون نفر نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید