9 طرح سرمایه گذاری در اردبیل با اعتبار 1300میلیارد ریال تصویب شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بعد از آنالیز های لازم 9 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 1300میلیارد ریال در جلسه کمیته فنی اداره کل به تصویب رسید.

9 طرح سرمایه گذاری در اردبیل با اعتبار 1300میلیارد ریال تصویب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه 26 شهریور 97 در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری توضیح داد: این 9 طرح شامل دو هتل 4 ستاره، یک هتل 5 ستاره و دیگر تاسیسات گردشگری اعم از بوم گردی و تاسیسات گردشگری است که اجرای آنها در کمترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: این طرح ها با اشتغال پیش بینی شده 356 نفر می تواند در حل معضل بیکاری استان موثر باشد.

فلاحی با اشاره به اینکه اقدامات موثر مجموعه میراث فرهنگی در راستای جذب حداکثری گردشگر در استان است، بیان نمود: توسعه گردشگری در استان اولین هدف ما در اداره کل میراث فرهنگی استان است.

او افزود: توجه به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و اتکا به توان بخش خصوصی می تواند گردشگری استان را از حالت رکود درآورده و به سمت شکوفایی پیش برد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 263

به "9 طرح سرمایه گذاری در اردبیل با اعتبار 1300میلیارد ریال تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 طرح سرمایه گذاری در اردبیل با اعتبار 1300میلیارد ریال تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید