5 روش آسان برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اغلب مشتریان به علت عدم تشخیص ظرفشویی اصل بوش از تقلبی، دستگاه فیک را به عنوان جنس اورجینال خریداری می نمایند. خرید ماشین ظرفشویی بوش تقلبی عواقبی جز تعمیرات موتور و خرابی های پرهزینه در پی نخواهد داشت!

5 روش آسان برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی!

به همین علت در این مقاله از مجله خبرنگاران قصد داریم تا به آموزش نحوه تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی بپردازیم. با ما همراه باشید.

نکات کلیدی

  • آنالیز قیمت و بارکد وسیله از روی جعبه، جستجوی مدل خریداری شده در سایت اصلی، آنالیز طراحی و گارانتی، برترین روش ها برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی هستند.
  • محدوده قیمت فروش ظرفشویی بوش اصل در بازار کنونی بین 15 میلیون تا 50 میلیون بوده که بسته به مدل و میزان آن متغیر است.
  • رنگ ماشین ظرفشویی بوش اصل مات است؛ در حالی که سری های تقلبی آن براق هستند.
  • برای اطمینان از اصل بودن ظرفشویی بوش، عبارت حک شده MADE IN GERMANY را در قسمت داخلی لبه درب آنالیز کنید.

چرا تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی مهم است؟

برای جلوگیری از خرابی قطعات و هزینه های بالای تعمیرات، آشنایی با راه تشخیص ظرفشویی بوش اصلی از تقلبی اهمیت زیادی پیدا می نماید. مشتری خواستار محصول اصل است و بهای آن را هم پرداخت می نماید. پس قطعا خرید جنس تقلبی برای هیچ خریداری خوشایند نخواهد بود.

صادقانه بگوییم محصولات بوش تقلبیِ زیادی در بازار وجود دارد و شما باید در زمان خرید مطلع و هوشیار باشید! بنابراین روی اهمیت تشخیص ظرفشویی اصل بوش از تقلبی تاکید زیادی می گردد.

با ما همراه باشید تا نحوه تشخیص ظرفشویی بوش اصلی را مورد آنالیز قرار دهیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • نصب انواع ماشین ظرفشویی
  • نشت یابی و برطرف آب ریزی
  • جرم گیری ظرفشویی
  • تعویض و تعمیر قطعات
  • تعویض پمپ تخلیه

اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی به محل

تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به کارشناسان خبره خبرنگاران بسپارید.

  • نصب انواع ماشین ظرفشویی
  • نشت یابی و برطرف آب ریزی
  • جرم گیری ظرفشویی
  • تعویض و تعمیر قطعات
  • تعویض پمپ تخلیه

اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی به محل

راه های تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی

شرایط مالی کنونی و تحریم های مالی، پای فروشندگان محصولات غیراورجینال را به بازار ایران باز نموده است. از جمله برندهایی که به علت کیفیت بالا در ایران هواداران زیادی دارد بوش آلمان است. ماشین ظرفشویی بوش هم در این میان فروش بالایی داشته و دارد.

اما مسئله ای که امروزه خریداران این وسیله برقی را نگران نموده، روش تشخیص اصل بودن ظرفشویی بوش است. اگر شما هم قصد خرید ظرفشویی بوش را دارید نکات زیر را قبل از خرید در نظر بگیرید:

1. تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی از روی قیمت

همه می دانیم که قیمت پایین هر وسیله برقی نشان دهنده تقلبی بودن آن است. به علت نوسانات دلار و ارز در ایران و هزینه های بالای حمل و نقل کالا از مرز به داخل کشور، قیمت پایین وسایل برقی برند بوش هیچ توجیه مالی ندارد.

در این میان برترین راه تشخیص ظرفشویی بوش اصلی از تقلبی قیمت این کالا خواهد بود. اگر ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، از رنج قیمت بازار پایین تر است به اصل بودن آن شک کنید!

بهتر است قبل از خرید از چند فروشگاه یا سایت اینترنتی محدوده قیمت را جویا شوید.

اگر فروشگاه یا سایتی که قصد خرید ظرفشویی بوش را از آن دارید رنج قیمت خیلی پایینی را ارائه می دهد، مطمئن باشید که محصول تقلبی و فیک است.

محدوده قیمت فروش ظرفشویی بوش اصل در بازار کنونی بین 15 میلیون تا 50 میلیون بوده که بسته به مدل و میزان آن متغیر است.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی!

2. تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی بر اساس طراحی

اگر می خواهید بدانید براساس ظاهر چگونه ماشین ظرفشویی اصل بوش را از تقلبی تشخیص دهیم، ادامه این مطلب را دنبال کنید. طراحی بخش های داخلی و ظاهر بیرونی دستگاه از جمله راه های آسان تشخیص ظرفشویی بوش اصل از تقلبی است.

در مدل های اصل ماشین ظرفشویی بوش، شما صفحه نمایش یکپارچه و مسطحی را روی دستگاه می بینید که برای تنظیمات و نمایش ارور های ظرفشویی بوش طراحی شده است. این صفحه نمایش در نمونه های تقلبی به صورت کمی خمیده و قوس دار دیده می گردد.

ظرفشویی بوش اصل در 3 سری 4، 6 و 8 فراوری و روانه بازار شده است که برنامه های شستشوی مختلفی دارند. در ماشین ظرفشویی بوش اصل سری 8 منوی تنظیمات را می توانید در قسمت بالایی داخل درب آن پیدا کنید.

رنگ بدنه یکی دیگر از روش های تشخیص ظرفشویی اصل بوش از تقلبی است. رنگ مدل های استیل ماشین ظرفشویی بوش مات است ولی نمونه های تقلبی آن براق هستند. قسمت های داخلی ظرفشویی اصل یک دست ساخته شده اما در نمونه تقلبی آن دیواره ها جدا از هم نصب شده اند.

برای اطمینان از اصل بودن ظرفشویی بوش عبارت حک شده MADE IN GERMANY را در قسمت داخلی لبه درب آن پیدا کنید. این عبارت حک شده مهم ترین راه تشخیص اصل بودن محصولات بوش است.

3. تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی از روی برچسب و بارکد

چک کردن بارکد روی دستگاه یکی دیگر از چندین روش تشخیص اصل بودن ظرفشویی بوش است. شماره سریال ظرفشویی بوش معمولا روی قسمت داخلی آن درج شده است.

اگر ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید برچسب و بارکد ندارد، شک نکنید که تقلبی است.

4. تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی با آنالیز سایت اصلی

برای اینکه مطمئن شوید ظرفشویی که قصد خریدش را دارید اصل است می توانید به سایت اصلی محصول مراجعه کنید. برای این کار باید مدل ظرفشویی بوش موردنظر را در گوگل سرچ کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.

برای مثال اگر مدل موردنظر ظرفشویی بوش SMS67TW02 است، آن را در سایت اصلی بوش سرچ کنید. اگر این مدل در سایت موجود بود، پس اصل است و در خرید آن درنگ نکنید!

5. ارائه گارانتی برای تشخیص اصل بودن محصولات بوش

ارائه گارانتی معتبر در زمان خرید ظرفشویی بوش یکی از چندین روش تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی محسوب می گردد. وجود گارانتی کالا اعتبار فروشگاهی که از آن خرید نموده اید را هم تایید می نماید.

ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش برای هر وسیله برقی نشانه اصل بودن آن است. از آنجایی که لوازم برقی همانند ماشین ظرفشویی از حساسیت بالایی برخوردار هستند، وجود گارانتی باعث اطمینان بیشتر خریدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 4 علت اصلی نمایش ارور e15 ماشین ظرفشویی بوش

جمع بندی

با وجود تحریم های مالی و ورود کالاهای برقی تقلبی به داخل کشور، خرید اجناس اصل از جمله ظرفشویی بوش به دغدغه ای بین افراد تبدیل شده است. روش های مختلفی برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی وجود دارد که در این مقاله به آنالیز آن ها پرداختیم.

برترین راه برای اطمینان از اصل بودن ظرفشویی بوش، خرید آن از فروشگاه یا سایت معتبر است. بارکد کالا هم باید با نمونه اصلی موجود در سایت چک گردد. علاوه بر این رنگ بدنه ظرفشویی بوش هم نشانه اصل یا تقلبی بودن آن است که در نمونه های استیل باید مات باشد.

شما می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را از کارشناسان خبرنگاران دریافت کنید. بعلاوه نباید فراموش کنید که برای نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی در محل، تیم متخصصین خبرنگاران در کنار شما خواهند بود.

کافی ست سفارش خود را در سایت خبرنگاران ثبت کنید یا با شماره 1471 تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه ماشین ظرفشویی بوش اصل را شناسایی کنم؟

شماره مدل ظرفشویی را معمولاً می توان روی برچسب در لبه داخلی درب دستگاه پیدا کرد.

این برچسب با باز شدن درب قابل مشاهده است. گاهی اوقات آن را پشت درب فیلتر یا پشت دستگاه نیز می توان یافت.

شماره سریال ماشین ظرفشویی بوش کجا درج شده است؟

مدل و شماره سریال ظرفشویی بوش داخل پنل درب ماشین ظرفشویی، در قسمت بالای سمت راست موجود است.

گارانتی ماشین ظرفشویی بوش چقدر است؟

به عنوان بخشی از گارانتی ماشین ظرفشویی بوش، خریدار یک سال ضمانت محدود برای کل دستگاه، قطعات و تعمیرات دریافت می نماید.

در سال های 2 تا 5 مالکیت، فقط برای ریزپردازنده یا قطعات برد مدار چاپی ضمانت تعویض یا تعمیر دریافت خواهید کرد.

منبع: آچاره
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2080

به "5 روش آسان برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش آسان برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصل بوش از تقلبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید