پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از قیمت بیت کوین

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، پس از صعود چشمگیر بیت کوین (BTC) به نزدیکی 69000 دلار در اواخر سال 2021، بسیاری از کارشناسان توافق دارند که سطح 100 هزار دلار رکورد بعدی بیت کوین است. بیشتر حدس ها، درباره زمان رسیدن بیت کوین به این نقطه است.

پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از قیمت بیت کوین

به گزارش رمزارز نیوز، با توجه به این موضوع، این سؤال از هوش مصنوعی گوگل، Googles Bard، پرسیده شد: بارد احتمال رسیدن بیت کوین به 100000 دلار را تأیید کرد و چهار عامل کلیدی را برشمرد که می توانند بیت کوین را به این سطح برسانند. با این حال، این ابزار هشدار داد که تضمینی وجود ندارد که بیت کوین به مرز 100000 دلار برسد.

اولاً، بارد به نقش پذیرش انبوه ارز های دیجیتال در رکورد های نو پی برد. این ابزار اعلام نمود که تقاضا برای این دارایی احتمالاً افزایش می یابد؛ زیرا افراد بیشتری در بیت کوین سرمایه گذاری می نمایند و این قیمت را بالا می برد.

در مرحله دوم، بارد تأکید کرد که سرمایه گذاران سازمانی یک کاتالیزور اصلی برای افزایش بیت کوین هستند. شایان ذکر است که رکورد قبلی بیت کوین تا حدی به وسیله سازمان هایی مانند PayPal و سازنده خودرو های الکتریکی تسلا ایجاد شد که وارد بازار رمزارز ها شده بودند. هوش مصنوعی بارد گفت:

اگر سرمایه گذاران سازمانی، مانند صندوق های بازنشستگی و صندوق های تأمینی، در بیت کوین سرمایه گذاری نمایند، احتمالاً منجر به افزایش قیمت می گردد؛ زیرا سرمایه گذاران سازمانی پول زیادی برای سرمایه گذاری دارند و آن ها می توانند به طور قابل توجهی بر قیمت دارایی ها تأثیر بگذارند.

علاوه بر این، بارد پیش بینی کرد که افزایش پذیرش بیت کوین به وسیله دولت به عنوان یک دارایی قانونی، می تواند اعتماد سرمایه گذاران را افزایش دهد.

در نهایت، بارد بر اهمیت اخبار مثبت در افزایش ارزش بیت کوین تأکید کرد. وی اعلام نمود که اخبار مثبت می تواند به هیجان در خصوص دارایی های دیجیتال منجر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2176

به "پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از قیمت بیت کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از قیمت بیت کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید