پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، برقراری پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید تهران برای بازگرداندن مسافران ایرانی

به دنبال شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در سفر، اسپانیا نیز از جمله کشورهایی است که اجازه ورود مسافران ایرانی به این کشور را نمی دهد. اما برای برطرف مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی به ایران و در راستای تقاضای هموطنان برای بازگشت به کشور، هواپیمایی ایران ایر (هما) اقدام به برقراری یک پرواز در جهت تهران-مادرید-تهران کرده است. پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید در تاریخ 27 ژوئن 2020 برابر با 7 تیر ماه 99 انجام خواهد شد.

پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید در تاریخ 27 ژوئن روز شنبه و توسط هواپیمای Airbus A330 انجام می گردد. پرواز رفت هما به شماره پروازی IR731 از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه باراخاس مادرید راس ساعت 10:35 انجام خواهد شد. همچنین پرواز برگشت هما به شماره پروازی IR730 از مبدا فرودگاه باراخاس مادرید به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران راس ساعت 16:15 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به مادرید و از مادرید به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

جدول پرواز فوق العاده ایران ایر تهران مادرید به توضیح زیر می باشد:

جدول پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید تهران به توضیح زیر می باشد:

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 988

به "پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فوق العاده ایران ایر مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید