خدمات تور به محصولات فلای تودی اضافه شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خدمات تور مسافرتی به محصولات فلای تودی اضافه شد. ارائه این خدمات، به گردشگران یاری می نماید تا تجربه بهتر و کامل تری از سفر خود داشته باشند. با خرید تور مسافرتی نه تنها در هزینه های سفر صرفه جویی می گردد، بلکه خدماتی مانند مانند خرید بلیط، رزرو هتل، امور مربوط به ویزا و بعلاوه گشت و گذار در مقصد بدون دغدغه و با برنامه ریزی کامل صورت می گیرد. اگر اهل سفر با تور هستید، در ادامه با انواع تورهای فلای تودی و نحوه رزرو آنها بیشتر آشنا شوید.

خدمات تور به محصولات فلای تودی اضافه شد

منظور از تور گروهی چیست؟

تور گروهی، نوعی تور مسافرتی است که به وسیله شرکت های گردشگری برنامه ریزی و اجرا می گردد. این نوع تورها، درواقع راهی ارزان برای سفر هستند. در تور گروهی، خدمات سفر مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزا، ترانسفر و بازدید از جاذبه های دیدنی در کشور مقصد به وسیله شرکت گردشگری که به آن مراجعه کردید، رزرو و برنامه ریزی می گردد. علاوه بر این، در بازدید از جاذبه های شهر مقصد، در بعضی تورها می توانید از تخفیفات و مزایایی مانند تخفیف در هزینه ورودی، منتظر نماندن در صف های طولانی برای ورود و… نیز بهره ببرید.

در فلای تودی با دسترسی به بیش از 900 خط هوایی و 1.5 میلیون نقطه محل اقامت در سراسر جهان، به گزینه های متعددی برای انتخاب ایرلاین و هتل دسترسی دارید. از این رو می توانید برترین و ارزانترین تورهای مسافرتی خارجی را متناسب با بودجه خود رزرو کنید.

تورهای گروهی فلای تودی در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای جنوبی در حال انجام هستند. این تورها در دو نوع تور گروهی و تور ترکیبی قابل رزرو هستند. بعضی از محبوب ترین تورهای گروهی فلای تودی عبارتند از:

  • تور اسپانیا
  • تور فرانسه
  • تور ژاپن
  • تور برزیل
  • تور تایلند

تورهای ترکیبی فلای تودی

تور ترکیبی نوعی تور مسافرتی گروهی محسوب می گردد. با رزرو تورهای ترکیبی می توانید به دو مقصد مجزا سفر کنید. به این ترتیب در یک سفر، به دو کشور مختلف خواهید رفت. پرواز بین دو کشور نیز جزو خدمات تور است و برای شما رزرو خواهد شد. تور ترکیبی اسپانیا-فرانسه از محبوب ترین تورهای ترکیبی در فلای تودی به شمار می رود.

برنامه این تور به این صورت است که از گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی بارسلونا آغاز می گردد، سپس با یک پرواز به پاریس می روید و از جاهای دیدنی این شهر بازدید خواهید کرد.

تور مسافرتی خارجی فلای تودی

تورهای خارجی فرصتی عالی برای آشنایی با سرگرمی، آشنایی با تاریخ و فرهنگ های نو و یادگیری در خصوص آنها است. خدمات تورهای خارجی در فلای تودی در بعضی از کشورها شامل بلیط و هتل می گردد. شما می توانید تور مسافرتی دبی، تور ارمنستان، تور گرجستان و تور ترکیه را از فلای تودی رزرو کنید.

نحوه رزرو تور به صورت آنلاین در فلای تودی

در فلای تودی می توانید به سادگی تور مسافرتی مورد نظر خود را رزرو کنید. برای این کار، وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و گزینه تور را انتخاب کنید تا همه تورها به شما نشان داده گردد. شما می توانید ناحیه سفر خود را نیز تعیین کنید؛ به این صورت که تور آسیا، تور اروپا، تور آمریکای جنوبی یا حتی تورهای ترکیبی را انتخاب کنید تا کشورها و شهرهای موجود در هر یک از این دسته بندی ها به شما نشان داده گردد.

در ادامه، تور کشور و شهر مورد نظر خود را تعیین کنید. مثلا فرض کنید قرار است تور بارسلونا را رزرو کنید. برای این کار، تور اروپا و بعد تور اسپانیا را انتخاب کنید. از میان شهرها، بر روی تور بارسلونا کلیک کنید. در این صفحه، تصاویری از بارسلونا، توضیحات خدمات تور، تاریخ اجرای تور، برنامه پرواز و جدول قیمتی را مشاهده خواهید کرد.

برای خرید تور بارسلونا، در بخش تاریخ های اجرای تور بارسلونا، ابتدا تاریخ سفر خود را تعیین کنید، سپس در بخش در بارسلونا چیکار کنیم؟ سرگرمیات و جاذبه های مورد نظر خود را انتخاب کنید، تعداد مسافران و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید، گزینه ثبت درخواست را بزنید و منتظر تماس کارشناسان فلای تودی بمانید.

یک راه دیگر نیز برای رزرو تور مسافرتی وجود دارد و آن تماس با کارشناسان تور فلای تودی است. شما می توانید با کارشناسان بخش رزرو تور تماس بگیرید تا آنها شما را هدایت نمایند.

شماره تماس: 021-42405000 | داخلی 3

فلای تودی؛ مسیر سفر را آسان می نماید

اضافه شدن خدمات تور مسافرتی به محصولات فلای تودی در راستای جلب رضایت مسافران و تکمیل خدمات گردشگری رخ داده است. سفر با تور یک تجربه تمام عیار است، چراکه سفری برنامه ریزی شده، منظم و ارزان را تجربه می کنید. با رزرو تورهای خارجی و داخلی، تمام دغدغه شما به بستن چمدان خلاصه می گردد و تمام امور مربوط به رزرو بلیط، هتل، ویزا، ترانسفر و… را فلای تودی برای شما انجام می دهد. یک راهنمای فارسی زبان نیز شما را در بازدید از جاذبه های شهر مقصدتان همراهی خواهد نمود تا چیزی از قلم نیفتد. با خدمات تور مسافرتی فلای تودی، آسان تر از همواره سفر کنید!

منبع: فلای تودی
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2217

به "خدمات تور به محصولات فلای تودی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات تور به محصولات فلای تودی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید