تور فرانسه ارزان: پایگاه زیردریایی فرانسه، بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، قرار است یکی از پایگاه های زیردریایی در زمان جنگ دنیای دوم به بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا تغییر کاربری بدهد. این مرکز از آوریل سال آینده آغاز به کار خواهد نمود.

تور فرانسه ارزان: پایگاه زیردریایی فرانسه، بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا می گردد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا در فرانسه و در محلی در حال تکمیل است که اصلا انتظار آن را ندارید. این مرکز، به جای آنکه در ساختمانی مدرن و تازه ساز افتتاح گردد، در پایگاه سابق زیردریایی بوردو (Bordeaux) متعلق به دوران جنگ دنیای دوم در حال ساخته شدن است. پایگاه مذکور، ساختمانی بتنی است که به وسیله نیروهای اشغالگر در سال 1943 ساخته شد. بخش هایی از فضای این سازه غیرمعمول که از جنس فولاد و بتن ساخته شده، چهار استخر بزرگ است که پیش از این، تبدیل به محلی برای برگزاری رویدادهای موقت هنری و فرهنگی شده بود و اکنون برای نمایشگاه های دائمی اختصاص داده شده است.

طبق برنامه ریزی ها، مرکز هنرهای دیجیتال لوز بازین دو لومیرز (Les Bassins de Lumieres که در زبان فرانسه به معنی استخر نورها است) از 17 آوریل 2020 شروع به کار خواهد نمود. اولین اثری که در این مرکز به نمایش گذاشته خواهد شد، اثری از گوستاو کلیمت و پل کلی روی دیوارهای سالن و بازتاب آن ها روی آب های استخر خواهد بود.

شرکت کالچر اسپیسز (Culturespaces) که مسئولیت موزه نور (Atelier des Lumières) در پاریس را به عهده دارد، انجام این پروژه بزرگ را مدیریت می نماید. اولین نمایش موزه نور، نمایشی حیرت انگیز از آثار هنری ون گوگ بود که موفقیتی خیره کننده را برای آن ها به همراه داشت.

مرکز هنرهای دیجیتال لوز بازین دو لومیرز هفت روز هفته و در تمام طول سال باز خواهد بود و آثار به نمایش در آمده در آن، هر سال تغییر خواهد نمود. اگر علاقه مند به بازدید از این مرکز هستید، می توانید برترین آفرهای تور فرانسه را در خبرنگاران پیدا کنید. تنوع فروشنده ها و پکیج های تور عرضه شده، به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید سفرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا برنامه ریزی کنید. لیست کامل سایر جاهای دیدنی فرانسه را نیز می توانید در سایت خبرنگاران مشاهده کنید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1889

به "تور فرانسه ارزان: پایگاه زیردریایی فرانسه، بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: پایگاه زیردریایی فرانسه، بزرگ ترین مرکز هنرهای دیجیتال دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید