معرفی جاذبه های گردشگری و تور دبی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، از برج های غول آسا و زندگی شهری مدرن گرفته تا سواحل آفتابی و کویرهای درخشان، دبی یک مقصد توریستی عالی است. چه مقصدتان تفریح باشد یا بازدید از مکان های دیدنی یا خرید در مراکز خرید لوکس و مجذوب کننده، بالاخره دلیلی برای سفر به دبی پیدا خواهید کرد. در این مطلب از آژانس هواپیمایی ستاره ونک قصد داریم شما را بیشتر با مزایای تور دبی و ویزای دبی آشنا کنیم، پس تا آخر این مطلب همراه ما بمانید.

معرفی جاذبه های گردشگری و تور دبی

برج خلیفه، از مهم ترین مجذوب کنندهیت های تور دبی

احتمالا اولین چیزی که با شنیدن دبی به ذهنتان می آید برج خلیفه دبی است. این برج 830 متری از مجذوب کننده ترین دیدنی های دبی است و البته بلندترین برج جهان نیز به شمار می آید. برای بیشتر جهانگرد ها دیدن منظره شهر از طبقه 124 این برج، از مهم ترین کارهاییست که باید در تور دبی انجام دهند. با آسانسور فوق سریع برج خلیفه می توانید در مدت کوتاهی خود را به این طبقه از برج برسانید و از دیدن منظره ها 360 درجه، در طرفی شهر و در سمت دیگر اقیانوس لذت ببرید. بازدید از این برج علی الخصوص در شب پرطرفدار است، زیرا با وجود نورپردازی های مجذوب کننده برج و خود شهر، قطعا موقعیت های مجذوب کنندهی برای عکس برداری وجود خواهد داشت.

البته منظره شهر تنها مجذوب کنندهیت این برج نیست. دور تا دور آن پر از فضاهای زیبا و سرسبز با مسیرهای پیاده روی و هنرهای مدرن برای دیدن و لذت بردن وجود دارد.

آکواریوم دبی

از دیگر مجذوب کنندهیت های معروف و مهم دبی، آکواریوم دبی است که حدود 140 نوع از گونه های دریایی در آن نگهداری می کنند. این آکواریوم در طبقه همکف دبی مال واقع شده است و هر چند امکان مشاهده از آن رایگان است، اما جاذبه اصلی ورود به باغ وحش زیر آب است که در سه طبقه مجزا قرار گرفته و می توانید یک ویوی 270 درجه خاص و مجذوب کننده را داشته باشید که مخصوصا برای بچه ها مجذوب کنندهیت بسیار زیادی دارد.

دبی مال

در مورد آکواریوم گفتیم که در دبی مال واقع شده، اما خود مرکز خرید دبی نیز خالی از لطف نیست. جالب است بدانید این مرکز خرید پر بازدیدترین مرکز خرید در کل جهان است. البته تعجبی هم ندارد. در این مرکز خرید بسیار بزرگ، بیش از 1200 فروشگاه و چند صد رستوران و کافه وجود دارد که نمی توانید در یک روز از تمام آن ها دیدن کنید. مجذوب کنندهیت های دبی مال تنها به فروشگاه ها محدود نمی شود و وجود پیست یخ، شهربازی سرپوشیده، چند سینما و دیدنی های مختلف سبب شده حتما یک فعالیت مجذوب کننده برای خود بیابید.

ساحل جمیرا دبی

اگر به آفتاب گرفتن و تفریحات آبی علاقه مندید، ساحل جمیرای دبی احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ساحل شنی تمیز و روشن که در محدوده بلندی گسترده شده، دارای انواع و اقسام لانژها، رستوران ها و منطقه ها حفظت شده برای شنا و البته انواع تفریحات آبی هیجان انگیز است که به شما اجازه می دهد اوقات بسیار خوشی را سپری کنید و از اقیانوس لذت ببرید.

تفریحات کویری با تور دبی

تفریحات و گشت و گذار در کویر لذت خاص خودش را دارد. نکته مجذوب کننده در مورد دبی این است که نیازی نیست خیلی از مرکز شهر و برج ها دور شوید تا به کویر برسید. روی این جاذبه نیز در دبی سرمایه گذاری خوبی اجرا شده است و می توانید از تور های یک روزه نیز برای تفریح در دبی استفاده کنید. این تورها ترکیبی از فعالیت های مختلف هستن که به فراخور تور می تواند شامل تپه و ماسه نوردی، شتر سواری و سافاری با ماشین های آفرود یا دیدنی ستارگان در آسمان رازآلود کویر باشد. البته که کمپینگ های کویری نیز می توانند جزو گزینه های شما باشند.

محله بستکیه یا الفهیدی

درست است که دبی به برج های بلند و ظاهر مدرن خود معروف است، اما بافت سنتی و قدیمی خود را نیز به خوبی حفظ کرده و آن را به عنوان مجذوب کنندهیت جهانگردی به نمایش می گذارد. جالب است بدانید این محله در ابتدا در قرن نوزده محل زندگی ایرانیان ثروتمند و تاجر بوده است. ظاهر این محله و بادگیرهای آن به شدت یادآور بافت سنتی جنوب کشور بوده و اگر به دیدن محله های تاریخی و معماری سنتی علاقه مند باشید قطعا برای تان جالب خواهد بود. البته در این محله موزه و نمایشگاه نیز برای بازدید و آشنایی بیشتر با فرهنگ عربی وجود دارد.

آب نما و فواره های معروف دبی

اگر برای بازدید از برج خلیفه یا دبی مال رفتید، از کنار این آب نمای بزرگ و مجذوب کننده هم به راحتی رد نشوید. هماهنگی فواره ها با نور و موسیقی، ترکیب بسیار خاص و دلپذیری را ایجاد می کند، آنقدر که در میان هیاهو و شلوغی وسط شهر چند لحظه خود را فراموش کرده و غرق زیبایی آن خواهید شد. این آبنما یک طراحی منحصر به فرد و ویژه است چرا که ارتفاع پرتاب آب آن به حدود 150 متر می رسد، یعنی در حد یک ساختمان 50 طبقه. همین هم عظمت و فوق العاده بودن آن را نشان می دهد. هر روز پخش موسیقی همراه با 25 نور مختلف انجام می شود و همیشه وقت دارید از آن لذت ببرید.

قاب دبی

از تازه ترین و جالب ترین دیدنی های دبی یک قاب بزرگ و بسیار بزرگ با ارتفاع 150 متری است که در نوع خود سازه ای جالب به شمار می رود. این قاب در واقع بین منطقه ها قدیمی تر و بافت سنتی تر دبی و منطقه مدرن آن قرار می گیرد و از این نظر نیز خود را متمایز می کند. طراحی این سازه باعث شده به یک مکان عالی برای عکس گرفتن تبدیل شود. علاوه بر زیبایی ظاهری، داخل این سازه نیز گالری بسیار بزرگ و جالبی از تصاویر قدیم و تازه و حتی آینده دبی وجود دارد که می توانید از آن ها نیز دیدن کنید.

دبی مارینا

منطقه مارینا از منطقه ها لوکس و گرانقیمت دبی است که در نزدیکی ساحل جمیرا قرار گرفته است. در این منطقه برج های لوکس و زیبا، مراکز خرید شیک و البته اسکله ها و ساحل وجود دارند که برای بازدید و تفریح انتخاب مناسبی به شمار می آیند. از تفریحات دیگری که چه در این منطقه و چه در سایر بخش های ساحلی می توانید انجام دهید، خرید بلیط کروزهای تفریحی هستند. این کروزها بسته به انتخاب شما می توانند بسیار شیک و لوکس باشند و یک روز یا شب عالی در دریا به همراه موسیقی و غذا را به شما هدیه دهند.

دریافت ویزای دبی

همانطور که می دانید، برای ورود به دبی نیاز به ویزا دارید و می توانید برای ویزای جهانگردی آن نیز اقدام کنید. البته که دریافت ویزای دبی مانند ویزای اروپا و سایر کشورها سخت و سخت نیست، اما با ثبت نام تور دبی در آژانس ستاره ونک، می توانید کارهای ویزا را نیز به ما بسپارید و نگران چیزی نباشید.

جمع بندی

دبی یکی از جهانگردی ترین شهرهای جهان با انواع جاذبه ها و زیبایی های مختلف است. این مجذوب کنندهیت ها از چشم ایرانیان نیز دور نمانده و هر ساله اطراف زیادی به این شهر سفر می کنند. با آژانس هواپیمایی ستاره ونک، می توانید یک تور عالی و هیجان انگیز را برای سفر به دبی رزرو کنید و با راحت ترین شرایط ممکن، سفری لذت بخش را تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2086

به "معرفی جاذبه های گردشگری و تور دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری و تور دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید