پایتخت نشینان روسیه از دوشنبه بدون مجوز نمی توانند از خانه خارج شوند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، شهردار مسکو اظهار داشت که مردم این شهر از پس فردا برای تردد باید مجوز داشته باشند، در غیر این صورت نمی توانند از منزل خارج شوند.

پایتخت نشینان روسیه از دوشنبه بدون مجوز نمی توانند از خانه خارج شوند

جهت دریافت خدمات خرید آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از روسیه 24، سرگئی سابیانین با توجه با افزایش سرعت انتشار ویروس کرونا در مسکو که در روزهای اخیر هزاران نفر را در این شهر بیمار نموده است، اظهار داشت: مردم پایتخت از اول هفته آینده (دوشنبه) بدون داشتن مجوز تردد اجازه خروج از منازل خود را نخواهند داشت.

وی در سخنانی خطاب به ساکنان مسکو گفت: با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی در مسکو، در پایتخت تدابیر جدید به اجرا درمی آید.

شهردار مسکو اعلام کرد: در مرحله نخست، رفتن به سر کار تنظیم خواهد شد و در مرحله دوم برای اهداف دیگر و در مرحله سوم اگر لازم باشد، تردد در داخل نواحی مسکو تنظیم می گردد.

به گفته سابیانین، هرچند که سیستم مجوز حالت اظهار داشتن خواهد داشت، اما مقام های شهری حق برای راستی آزمایی اطلاعاتی را که اشخاص ترددنماینده ارائه می دهند، برای خود محفوظ می دانند.

به گزارش رسانه ها، طرح تردد مردم با استفاده از گوشی تلفن های همراه اجرا می گردد بااین وجود شهردار مسکو اطلاعات دقیقی در این مورد ارائه نکرد.

به گفته شهردار مسکو، بیمارستان ها و مراکز فوریت های پزشکی پایتخت به خاطر افزایش شمار بیماران، تا سرحد امکانات خود کار می نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به این مسئله، تصمیم گرفته شده است بر تعداد مراکز درمانی که بیماران کرونایی را می پذیرند، اضافه نموده گردد و در 40 مرکز درمانی، بخش هایی برای مبارزه با کرونا دایر خواهد شد.

شهردار مسکو این را نیز گفت که به خاطر شرایط سخت اپیدمیولوژی مسکو، تصمیم گرفته شده است که به غیراز مراکز دولتی بسیاری از مراکز مالی دیگر تعطیل شوند.

انتهای پیغام/4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 724

به "پایتخت نشینان روسیه از دوشنبه بدون مجوز نمی توانند از خانه خارج شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت نشینان روسیه از دوشنبه بدون مجوز نمی توانند از خانه خارج شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید