همراهی شاتل موبایل باپویش نهال در حمایت از دانش آموزان کم بضاعت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا، مدارس در حالی به فعالیت های خود به صورت غیرحضوری ادامه می دهند که بسیاری از دانش آموزان قادر به تهیه تبلت یا موبایل به عنوان ابزار ارتباطی تحصیلی نیستند و به ناچار از تحصیل بازمانده اند. به همین دلیل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به منظور تهیه تبلت برای این دانش آموزان، پویشی با عنوان پویش نهال به راه انداخته تا با تهیه بیست هزار تبلت شرایطی فراهم کند که تعدادی از این دانش آموزان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

همراهی شاتل موبایل باپویش نهال در حمایت از دانش آموزان کم بضاعت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شاتل موبایل نیز حمایت خود را از این پویش اعلام نموده و یاری می نماید تا افراد بیشتری به این پویش بپیوندند. پیش از این نیز شاتل موبایل در کمپینی که از سوی دیوار برگزار شده بود، به دانش آموزان نیازمند سیم کارت با اینترنت رایگان اهدا نموده بود.

همه افرادی که تمایل دارند سهمی در پویش نهال و یاری به تحصیل این دانش آموزان داشته باشند می توانند ضمن مطلع کردن افراد بیشتری برای پیوستن به این پویش، یاری های نقدی خود را به وسیله شماره کارت 5700-9926-9975-6037 بانک ملی شعبه آپادانا به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور پویش نهال و یاری های غیر نقدی خود را به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پلاک 3، طبقه 3، دبیرخانه نصر کشور برای این سازمان ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1452

به "همراهی شاتل موبایل باپویش نهال در حمایت از دانش آموزان کم بضاعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی شاتل موبایل باپویش نهال در حمایت از دانش آموزان کم بضاعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید