نسل جدید طراحان گرافیک در نمایشگاه حروف نگاری اسماء الحسنی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بخش جنبی پانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی با عنوان اسم های نو، به نمایش آثاری از چهار گرافیست متعلق به نسل نو طراحان گرافیک کشور اختصاص خواهد داشت.

نسل جدید طراحان گرافیک در نمایشگاه حروف نگاری اسماء الحسنی

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا بخش جنبی پانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی با عنوان اسم های نو با هدف معرفی چهره های جدید از نسل نو طراحان گرافیک ایران که آثارشان عمدتا صبغه مذهبی دارد، برگزار می شود.

گرایش به استفاده از عناصر سنتی در طراحی گرافیک، حروف و حروف نگاری و کشف زبانی شخصی از جمله معیارهای انتخاب آثار در بخش جنبی این رویداد حوزه تجسمی است.

در این بخش آثاری از حمیدرضا کشاورزی میاندشتی، احمد عزیزپور، حسین چمن خواه و محمدصابر شیخ رضایی در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.

حمیدرضا کشاورزی میاندشتی، متولد 1350 در شهرری و کارشناس ارشد هنر اسلامی است. وی دارای مقالات و پژوهش های گوناگونی در زمینه خطوط سنتی در معماری است.

احمد عزیزپور، متولد 1353 در ایلام و مدرس گرافیک در مراکز دانشگاهی اصفهان است. وی چهره سال گرافیک استان ایلام و برگزیده بهترین پوستر از نگاه مخاطبان نمایشگاه اسماء الحسنی بوده است.

حسین چمن خواه، متولد 1360 در شیراز و دارای مدرک کارشناسی گرافیک و عضو کانون هنر شیعی است. کسب رتبه اول دوازدهمین نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی و رتبه سوم گرافیک جشنواره هنر آسمانی از جمله سوابق حرفه ای اوست.

محمدصابر شیخ رضایی، متولد 1364 در تهران طراح گرافیک، تصویرگر و عکاس است و در بیش از 40 رقابت هنری ملی و بین المللی پیروز به کسب عنوان شده است.

پانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی، از 16 تا 24 اردیبهشت در گالری های زمستان و ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 907

به "نسل جدید طراحان گرافیک در نمایشگاه حروف نگاری اسماء الحسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید طراحان گرافیک در نمایشگاه حروف نگاری اسماء الحسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید