میرطاهر مظلومی: دقت و عدالت اساس کار داوری است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، داور بخش رادیویی جشنواره تئاتر فجر تأکید کرد: دقت و عدالت اساس کار داوری است و همین موجب می گردد، حقی از شرکت کنندگان تضییع نگردد.

میرطاهر مظلومی: دقت و عدالت اساس کار داوری است

میرطاهر مظلومی هنرمند توانمند کشورمان که در زمینه بازیگری رادیو، تئاتر، سینما، تلویزیون و همچنین بازیگری و کارگردانی رادیویی و صداپیشگی و مدیریت دوبلاژ فعالیت های حرفه ای درخشان و گوناگونی داشته است و این روز ها نیز به عنوان داور جشنواره ها حضور پررنگ، حرفه ای و موثری در هیئت انتخاب داوران دارد، به عنوان یکی از داوران بخش رادیویی جشنواره تئاتر فجر درباره ظرافت های داوری عادلانه در جشنواره ها گفت: هر گاه به عنوان داور در جشنواره های مختلف انتخاب شدم، دقت و عدالت در انتخاب آثار را سرلوحه کار خود قرار دادم؛ چرا که کوشش و زحمات یک گروه چه از تهران باشد و چه از شهرستان، می بایست تمام و کمال در نظر گرفته گردد تا خدای نانموده حقی از شرکت کنندگان تضییع نگردد.

وی اضافه کرد: در داوری آثار، لحظه به لحظه یک نمایش رادیویی را گوش و آن را از تمامی جهات از نویسندگی و کارگردانی گرفته تا بازیگری، افکتوری و صدابرداری مورد آنالیز دقیق قرار می دهم؛ چرا که معتقدم صرفاً با یک بار گوش دادن نمی توان به درستی درباره جزئیات یک اثر اظهار نظر کرد.

مظلومی مطرح نمود: یک داور مطلع می بایست با وجدان و دقت نظر کامل آثار را آنالیز کند و خوشبختانه در تیم هایی که به عنوان داور حضور داشته ام، در کنار همکاران حرفه ای و کاربلدم جوانب صداقت و جوانمردی را مد نظر قرار داده ام. حتی اگر زمانی به لحاظ تکنیکی با دوستان دچار اختلاف نظر شده ام، کوشش کردم تا با مطرح کردن توضیحات فنی درباره اثر آن ها را مجاب کنم تا تصمیمی عادلانه و منصفانه در خصوص انتخاب یک اثر گرفته گردد.

مظلومی ادامه داد: از جوانمردی و عدالت گفتیم؛ چه خوب است که از دنیا پهلوان تختی هم بگوییم که سرآمد مردانگی و صداقت در زندگی بود و در اینجا از همه علاقه مندان به نمایش های رادیویی دعوت می کنم این روز ها جدیدترین نمایش رادیویی که درباره زندگی ایشان کارگردانی نموده ام را بشنوند.

لازم به ذکر است؛ مجموعه نمایشی تهران، ملبورن به کارگردانی میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، با نگارش و تحقیق گروه نویسندگان به سرپرستی پوریا موسوی، به سفارش رادیو جوان در اداره کل هنر های نمایشی رادیو فراوری شده است که همزمان از رادیو نمایش نیز پخش می گردد.

این مجموعه نمایشی که درباره بخشی از زندگی دنیا پهلوان تختی است با هنرمندی مجتبی طباطبایی، ایوب آقاخانی، مهرداد عشقیان، احمد لشینی، سعیده فرضی، محمد شریفی مقدم، محمد سعید سلطانی، نگین خواجه نصیر، محمد آقامحمدی، کرامت رودساز، مسعود زنوزی راد، قربان نجفی و حمیدرضا هدایتی، افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری حیدر صفدری، این هفته هر روز از ساعت 8:45 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 2:00 بامداد هم از رادیو جوان پخش می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1336

به "میرطاهر مظلومی: دقت و عدالت اساس کار داوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرطاهر مظلومی: دقت و عدالت اساس کار داوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید