عکس بازیگر صدا و سیما با شلوار نامتعارف

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش شایانیوز : ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ با انتشار عکسی از تفریحات روزمره خود در دل کویر صدای کاربران را درآورد .

عکس بازیگر صدا و سیما با شلوار نامتعارف

ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !

ندا قاسمی زاده 30 خردادماه 1366 در شهر کرمانشاه است. ندا قاسمی که با بازی در سریال نون خ معروفیت فراوانی یافته است . ندا قاسمی که بازیگری خود را ادامه داده و هواداران بسیاری را بدست آورده است . به تازگی عکسی از ندا قاسمی منتشر شده با موی دو گوشی و زیبا که توجه کاربران را جلب کرد.

ندا قاسمی پیش از این که بعنوان بازیگر شناخته گردد در عرصه گویندگی و دوبلوریو بعلاوه تئاتر فعالیت می کرد. او به صورت جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه است و هنوز هم در این عرصه حضور فعال دارد. ندا قاسمی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. او فارغ التحصیل دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران است.

ندا قاسمی از همان آغاز بازیگری از 20 سالگی فعالیت خود را در صدا و سیمای کرمانشاه بعنوان بازیگر و مجری در برنامه های ترکیبی و سریال آغاز کرد و در طی 10 سال گذشته از بازیگران فعال تئاتر استان کرمانشاه بود. خانم قاسمی از سال 1393 هم وقتی 27 ساله بود بعنوان گوینده و دوبلور وارد واحد نمایش رادیو کرمانشاه شد و همچنان در این عرصه نیز فعالیت می کنم.

نداقاسمی در شبکه استانی کرمانشاه با سریال مجردها در سال 94 بسیار دیده شد سپس سال 96 در سریال شبکه خانگی ساخت ایران نیز تجربه بازی داشت. خانم قاسمی هم از جمله بازیگرانی می باشد که در مقابل سوال مجرد هستید یا متاهل ترجیح می دهد جواب ندهد! خانم قاسمی در نوروز 98 با نقش شیرین خانزاده یکی از دختران نقش اصلی سریال نون خ بکارگردانی سعید آقاخانی اولین بار وارد قاب تلویزیون شد. او در فصل دوم و سوم این مجموعه هم کنار هدیه بازوند بازی نموده است.

منبع: رکنا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1981

به "عکس بازیگر صدا و سیما با شلوار نامتعارف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس بازیگر صدا و سیما با شلوار نامتعارف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید