مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیتی هوشمند خانگی تا روش پاک کردن حافظه پنهان گوشی اندرویدی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیتی هوشمند خانگی تا روش پاک کردن حافظه پنهان گوشی اندرویدی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی مجوز همکاری موقت با شرکت های آمریکایی را دریافت کرد. این مجوز مدتی پس از آن صادر می گردد که ایالات متحده بسیاری از مجوزهای همکاری بین چین و شرکت های آمریکا را به علت بعضی مسائل تجاری لغو نموده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به طور مرتب حافظه پنهان تلفن اندرویدی خود را پاک کنید ، می توانید مسائل مربوط به عملکرد دستگاهتان را از بین ببرید. حافظه پنهان تلفن اندرویدی شما دارای بخشهایی از اطلاعات اندکی است که برنامه ها و مرورگر وب برای سرعت بخشیدن به عملکرد از آنها استفاده می نمایند. اما پرونده های ذخیره شده ذخیره شده می توانند خراب یا اضافه بار شوند و مسائل عملکردی ایجاد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم امنیتی هوشمند موسوم به رینگ آلارم یکی از قوی ترین سیستم های هشدار است که می تواند به هاب امنیتی خانه شما تبدیل گردد و امنیتی همه جانبه برای اعضای خانواده فراهم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شهر نیویورک یکی از نخستین شهرهای دنیا بود که تصمیم گرفت از تکنولوژی برای توسعه فعالیت های حوزه املاک استفاده کند. این تکنولوژی ها از طبقه بندی اطلاعات تا دسته بندی جدیدترین داده ها گسترده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استوری گذاشتن برای کاربران بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، اسنپ چت و واتس اپ موضوعی عادی است. اما چگونه می توانیم استوری های اسنپ چت را به حالت خصوصی ایجاد کنیم؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 224

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیتی هوشمند خانگی تا روش پاک کردن حافظه پنهان گوشی اندرویدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیتی هوشمند خانگی تا روش پاک کردن حافظه پنهان گوشی اندرویدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید