مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره تکنوازان تار و سه تار تمدید شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران (پانا) - نهمین جشنواره تکنوازان که این دوره به ساز تار و سه تار اختصاص دارد اسفند امسال برگزار می گردد. مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تمدید شده است.

مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره تکنوازان تار و سه تار تمدید شد

کیوان ساکت دبیر جشنواره تکنوازان و آهنگساز گفت: نهمین جشنواره تکنوازان برای ساز تار و سه تار از سوی فرهنگسرای بهمن و با مشارکت آکادمی وزیری برگزار می گردد. هشت دوره قبلی به سازهای دیگر اختصاص داشت که نهمین دوره برای ساز تار و سه تار برگزار می گردد. به درخواست مخاطبان مهلت ارسال آثار تا یکم اسفند تمدید شده است.

دبیر جشنواره تکنوازان در ادامه اعلام کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه برای جوانان و ایجاد خلاقیت است. بعلاوه در نظر داریم در این جشنواره نگاهی امروزی به سازهای تار و سه تار داشته باشیم.

این آهنگساز تاکید نمود: متاسفانه جشنواره های دیگر دچار یک گونه یکنواختی و تکرار در رپرتوار شده اند. ما کوشش خواهیم کرد موجب بیداری خلاقیت در شرکت نماینده ها باشیم و آثار و رپرتوار تا جاییکه مقدور است امروزی باشند. هر چند در سال های اینده برنامه های متنوع دیگری داریم. بعلاوه آثار باید مناسب با ذوق و زیبایی شناسی امروزی ارائه شوند.

این هنرمند گفت: علاقه مندان باید در مرحله نخست آثار را برای هیئت انتخاب اولیه ارسال نمایند و هیات انتخاب آثار را آنالیز و تعدادی را برای مرحله نهایی انتخاب می نمایند. بعلاوه اگر شرایط کرونا به ما اجازه دهد اختتامیه این جشنواره قبل از سال نو برگزار می گردد ولی اگر این بیماری شدت یابد مجبور می شویم برگزاری اختتامیه را به سال آینده موکول کنیم.

دبیر جشنواره تکنوازان در سرانجام گفت: در این جشنواره من و بهداد بابایی هیات داوران هستیم و منصور حقی، عرفان گنجه ای، محمد موسوی و علی علی شاهی هیات انتخاب اولیه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1969

به "مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره تکنوازان تار و سه تار تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره تکنوازان تار و سه تار تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید