مدافع پرسپولیسی و خاطره جنجالی از استقلال! ؛ یک سری لات ها بعد از دعوا دورشان جمع می شوند و فکر می نمایند...

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.

مدافع پرسپولیسی و خاطره جنجالی از استقلال! ؛ یک سری لات ها بعد از دعوا دورشان جمع می شوند و فکر می نمایند...

به گزارش خبرنگاران، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی که در لیگ بیست و سوم شاگرد مهدی تارتار شده و پیراهن ملوان را برتن می نماید، عصر پنجشنبه بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود. خانزاده با پیراهن تیم های مختلفی از جمله پرسپولیس جلوی استقلال بازی نموده اما آخرین باری که او مقابل آبی پوشان به میدان رفته به لیگ بیست و یکم برمی شود.

گل گهر بازی برگشت لیگ برتر مقابل استقلال را در لیگ بیست و یکم واگذار کرد تا آبی ها را یک گام به قهرمانی نزدیک تر کند. یکی از اتفاقات حاشیه ای این بازی به درگیری خانزاده با فرهاد و سپس با فرزاد مجیدی برمی گشت که سوژه رسانه ها شد. در جریان بازی خانزاده وقتی تیمش عقب بود، خواست توپ را بردارد و سریعا پرتاب کند که مجیدی لب خط مانع از این امر شد و یک درگیری لفظی پیش آمد.

در سرانجام این مسابقه و بعد از شکست گل گهر هم مدافع باتجربه این تیم به انتقاد از داوری و فرزاد مجیدی پرداخت. او گفته بود: من هیچ وقت به بزرگترم بی احترامی نمی کنم. توپ به اوت رفت و من سریعا خواستم توپ را بردارم. اما مربی تیم حریف توپ را برداشت و فرار کرد و دنبال بازی می کرد! یک سری لات های بعد از دعوا که دورشان جمع می شوند و فکر می نمایند رستم دستان هستند، آقایان رستم و دستان بیرون هم می توانند این کار را نمایند؟

حالا با گذشت حدود یک سال و نیم از آن مسابقه جنجالی، خانزاده با پیراهن ملوان بار دیگر به استادیوم آزادی می رود تا مقابل استقلال قرار بگیرد. مسابقه ای که بدون تردید برای مدافع باتجربه و سابق تیم ملی انگیزه های زیادی را برخواهد انگیخت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2198

به "مدافع پرسپولیسی و خاطره جنجالی از استقلال! ؛ یک سری لات ها بعد از دعوا دورشان جمع می شوند و فکر می نمایند..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پرسپولیسی و خاطره جنجالی از استقلال! ؛ یک سری لات ها بعد از دعوا دورشان جمع می شوند و فکر می نمایند..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید