نبرد چلسی و یوونتوس در استمفوردبریج برای صدرنشینی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس که در تورین توانست قهرمان اروپا را شکست دهد، شب سختی در استمفوردبریج خواهد داشت.

نبرد چلسی و یوونتوس در استمفوردبریج برای صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم مرحله گروهی فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا، تیم های چلسی و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. یوونتوس که خلاف انتظار طرفداران بسیاری توانست در تورین مقابل چلسی، قهرمان اروپا و صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد، با کسب چهار برد از چهار بازی صعودش را به دور حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرده و نسبت به چلسی از مزیت خوبی برای صدرنشینی برخوردار است. با توجه به بازی آسان مقابل مالمو در هفته پایانی، یوونتوس حتی با شکست با اختلاف یک گل در استمفوردبریج، بازهم می تواند خیال راحتی از صدرنشینی داشته باشد اما باخت با اختلاف بیش از یک گل باعث می گردد چلسی ابتکار عمل برای صدرنشینی را در دست گیرد.

توماس توخل، سرمربی چلسی گفته تیمش برای شکست دادن یوونتوس می جنگد اما آن ها بی گدار به آب نمی زنند و اول می خواهند از قطعی شدن صعودشان مطمئن شوند. پیروزی مقابل یوونتوس و دفاع منسجم این تیم، کار ساده ای برای چلسی نخواهد بود اما با حمایت طرفداران در استمفوردبریج، شاگردان توخل امیدوارند ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، شانس شان برای صدرنشینی را به حداکثر برسانند.

چلسی در چهار رویارویی اخیرش مقابل یوونتوس نتوانسته پیروز گردد. چلسی در 10 بازی اخیرش مقابل رقبای ایتالیایی فقط یک بار پیروز شده است (3 مساوی و 6 باخت). یوونتوس در سه دیدار خارج خانه اخیرش مقابل رقبای انگلیسی پیروز شده است (سیتی 2015، تاتنهام و منچستریونایتد 2018). یوونتوس پنج بازی اخیرش در لیگ قهرمانان را برده است و در کنار بایرن مونیخ، طولانی ترین فرایند پیروزی را از فصل پیش تا به امروز دارد.

مکس الگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: برای صدرنشینی در گروه با تیمی رقابت می کنیم که صدرنشین لیگ برتر است و فصل گذشته، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است؛ به همین علت این آزمون برای ما خیلی مهم است و باید خوب بازی کنیم. لوکاکو یک وزنه مهم برای هر تیمی است اما بدون او، چلسی با سرعت بیشتری بازی می کند و استراتژی متفاوتی خواهد داشت. حضور لوکاکو، نحوه دفاع تیم حریف را تغییر می دهد اما غیبت او نیز باعث می گردد چلسی بتواند ضدحملات بیشتری بزند.

دنیلو دو ماه دور از میادین خواهد بود اما ماتیا دی شیلیو به بازی با آتالانتا می رسد. دِ وینتر را هم برای پست دفاع راست داریم. کولوسفسکی که دندانش مشکل داشت، فردا تیم را همراهی می کند و الکس ساندرو مطمئننا فردا به ترکیب بر می گردد. پائولو دیبالا نیز همراه با تیم تمرین کرده و برای بازی با چلسی فراخوانده می گردد، اگرچه نمی دانم چند دقیقه می تواند بازی کند چون مدتی است به میدان نرفته است. کیه لینی هم چهارشنبه می تواند به تمرینات برگردد.

توخل، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت چلسی-یوونتوس از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. شرایط بازیکنان آسیب دیده: شرایط لوکاکو فعلا معین نیست. در تمرینات دیروز بدون مشکل نشان می داد. با کادر پزشکی و بدنسازی دیداری داشت. باید منتظر واکنش او باشیم. جورجینو شرایط کاملا مناسبی دارد. هاورتز در دیدار قبلی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل و تعویض شد. در مورد حضورش در دیدار فردا، تردید هایی وجود دارد.

در شرایط این چنینی، نمیخواهیم به آب و آتش بزنیم و صعود از گروه را به خطر بیاندازیم؛ اما تمام توانمان را برای بردن این مسابقه و صدرنشینی در گروه خواهیم گذاشت.

احتمال حضور آبراموویچ در استادیوم؟ نمی دانم که او فردا اینجا خواهد بود یا نه؛ احتمالا این پاسخ سوال شما است. اولین و مهم ترین نکته این است که او یک طرفدار بزرگ فوتبال است. او عاشق این بازی و جزئیات آن است. [آبراموویچ] می خواهد بداند که چه در باشگاه می گذرد و ما هم او را مطلع می کنیم. ما بهترینمان را برای بردن مسابقه می گذاریم، چه او در استادیوم باشد و چه نباشد. حتی اگر غایب باشد هم بازی را با دقت خواهد دید. نمایشی مثل آنچه که هر روز تمرین می کنیم، ارائه خواهیم داد و سخت تلاش می کنیم که او و طرفدارانی که در استادیوم خواهند بود را راضی کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1822

به "نبرد چلسی و یوونتوس در استمفوردبریج برای صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد چلسی و یوونتوس در استمفوردبریج برای صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید