لوکاکو: نسل طلایی تیم ملی بلژیک به سرانجام خود رسیده است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک درباره شرایط این تیم قبل از شروع رقابت های جام ملت های اروپا توضیحاتی را ارائه داد.

لوکاکو: نسل طلایی تیم ملی بلژیک به سرانجام خود رسیده است

به گزارش ، جردن لوکاکو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک و برادر ستاره حال حاضر این تیم (روملو لوکاکو) در ارتباط با شرایط تیم ملی بلژیک قبل از شروع رقابت های یورو 2021 اظهار کرد: همه بازیکنان و کارشناسان دنیای فوتبال می دانند که بلژیک تیم بسیار خوبی است، اما باید در مسابقات یورو عملکرد خوبی داشته باشیم و یک اسم مهم کسب کنیم. البته تیم ملی ما در صورت پیروزی مقابل فرانسه در جام جهانی 2018 هم می توانست مهمترین جام تاریخ خود را کسب کند، اما شکست خوردیم و اسمی بهتر از سومی نتوانستیم کسب کنیم و همچنان از شکست مقابل فرانسه ناراحت هستیم.

ستاره دعوت نشده به تیم ملی بلژیک ادامه داد: اینکه مردم و رسانه ها از شما انتظار زیادی دارند و به شما لقب نسل طلایی داده اند فشار بسیار زیادی را به تمام بازیکنان تیم وارد می نماید. اکنون که به نظر می رسد این مسابقات آخرین فرصت این نسل برای کسب افتخار است، فشار هواداران هم سنگین تر می گردد و بازیکنان هم با شرایط سخت تری روبه رو هستند.

جردن لوکاکو که با تیم ملی بلژیک در جام جهانی گذشته پیروز به کسب اسم سومی جام جهانی شده بود این فصل به علت نیمکت نشینی های متوالی نتوانست مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک را راضی به دعوت خود کند، البته برادر او روملو یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بلژیک در این مسابقات است.

تیم ملی بلژیک در گروه B جام ملت ها اروپا در کنار تیم های روسیه، فنلاند و دانمارک حضور دارد؛ و بلژیکی ها اولین بازی خود را شنبه 22 خرداد مقابل تیم ملی روسیه برگزار خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1683

به "لوکاکو: نسل طلایی تیم ملی بلژیک به سرانجام خود رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: نسل طلایی تیم ملی بلژیک به سرانجام خود رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید