قول مساعد مسوؤلان برای پرداخت کامل بودجه دانشگاه ها تا 2 ماه آینده

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه مسوولان قول مساعد دادند تا در 2 ماه آینده بودجه دانشگاه به طور کامل پرداخت گردد، گفت: باید دولت توجه بیشتری در اعتبار بودجه ای دانشگاه ها داشته باشد، البته .

قول مساعد مسوؤلان برای پرداخت کامل بودجه دانشگاه ها تا 2 ماه آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به کمبود اعتبارات دانشگاه و کاهش سرعت فعالیت های علمی، گفت: بودجه ای که به دانشگاه ها اختصاص می دهند تنها برای حقوق و مزایای کارکنان استفاده می گردد. در واقع با توجه به افزایش دستمزد رشد اعتبارات ما منفی است چرا که تخصیص بودجه به دانشگاه ها که متولی فعالیت های علمی و پژوهشی کشور هستند باید با نگاه متفاوت و ویژه ای در اعتبارات در نظر گرفته گردد، متاسفانه سال جاری هم مانند سال گذشته درصد اختصاص داده شده تا مبلغ واریزی فاصله زیادی دارد که دانشگاه را با مشکل جدی روبرو می نماید.

وی اضافه نمود: کم بودن اعتبارات دانشگاه ها سفرهای مطالعاتی اساتید دانشگاهی و تجهیز خوابگاه ها و همچنین تغذیه دانشجویی را با مشکل زیادی رو به رو می نماید، از طرفی باید به این نکته اشاره نمود که به طور متوسط 80 در صد بودجه صرف مسائل دانشجویی می گردد.

ذاکری توضیح داد: باید دولت توجه بیشتری در اعتبار بودجه ای دانشگاه ها داشته باشد، البته مسوولان قول مساعد دادند تا در 2 ماه آینده بودجه دانشگاه به طور کامل پرداخت گردد.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 662

به "قول مساعد مسوؤلان برای پرداخت کامل بودجه دانشگاه ها تا 2 ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد مسوؤلان برای پرداخت کامل بودجه دانشگاه ها تا 2 ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید